Деякі індійські нафтопереробники прагнуть імпортувати дизельне пальне й інші нафтопродукти з росії для місцевого споживання, щоб звільнити продукцію місцевого виробництва для експорту на Захід, йдеться у звіті Economic Times (ET).
«Наші люди досліджують, чи можна отримати дешевшу продукцію з росії… Якщо Індія може імпортувати стільки сирої нафти, вона, звичайно, може імпортувати й продукти. Але імпорт продукції повинен мати комерційний сенс. Ми займаємось бізнесом, щоб заробляти гроші», — сказав ET керівник індійського нафтопереробного підприємства.
Країни G7, включно з ЄС, ввели обмеження цін на російські нафтопродукти. Для Індії росія вже стала головним постачальником сирої нафти, на яку припадає 28% загального імпорту сирої нафти в країну. 2021 року, перед початком повномасштабної війни, розв'язаної росією в Україні, це було менше 1%. Незабаром імпорт також може поширитися на бензин і дизельне пальне, додав ET.
Завдяки імпорту Індія може підтримувати внутрішні запаси нафтопродуктів, такі як бензин і дизельне паливо. Це можна використати під час того, як вітчизняні нафтопереробні заводи закриються на технічне обслуговування пізніше 2023 року.
Індія може бути не єдиною країною, яка виявляє інтерес до нафтопродуктів з росії.
«Є ймовірність того, що Індія може спробувати імпортувати знижені російські барелі дизельного пального. Але Африка, Близький Схід і певною мірою Південна Америка також можуть бути потенційними ринками, які змагатимуться за ці дисконтовані барелі», — сказала Серена Хуанг, аналітик компанії Vortexa, що займається відстеженням енергетичних вантажів.
Індія вже давно є експортером нафтопродуктів до Південно-Східної Азії. Останнім часом фокус Індії перемістився на західні ринки. Це пов’язано переважно з тим, що вони пропонують кращі ціни через заборону російської продукції. Однак Індія також зазнала гострої критики з боку західних країн за імпорт нафти з росії.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти