У початок

Наслідки заборони на російське пальне у Європі не будуть критичними для України — віце-президент ОККО

Європейські постачальники поки не беруться прогнозувати наслідки заборони на російські нафтопродукти, яка набуде чинності з 5 лютого 2023 року, проте вони не будуть катастрофічними для українського ринку. Про це в інтерв’ю директору Консалтингової групи «А-95» Сергію Куюну заявив віце-президент мережі ОККО Юрій Кучабський.

«Як зреагують (на ембарго — ek) європейські ринки? Ми своїх партнерів у Європі питали ще два місяці тому, питали місяць тому, всі занепокоєні, але вони не беруться прогнозувати. Я особисто вважаю, що Україна сьогодні, напевно, готова до таких можливих потрясінь ринку набагато більше, ніж наші європейські сусіди», — зазначив він. 

«Це тільки питання ціни: ми підемо й заплатимо на $50 дорожче, але привеземо, щоб пальне було, і все. Я не Павло Глоба, я не можу всього спрогнозувати, але моє відчуття, моє бачення, що криза не повинна повторитися. Так, може бути дискомфорт, але клієнт цього не відчує», — додав Юрій Кучабський.

Разом із цим він зазначив, що ця невідомість заважає українським трейдерам підписувати довгострокові контракти з європейськими постачальниками.

«Ми своїх партнерів просимо і чекаємо, щоб вони нам запропонували довгострокові контракти. Вони поки що не пропонують. Вони обіцяють через місяць, потім ще через місяць. Я думаю, що це пов’язано насамперед із тим, що вони не розуміють і не можуть остаточно нормально спланувати свої внутрішні ринки», — зазначив він.

З його слів, на сьогоднішній день українським операторам вдається законтрактувати максимум тільки 3-місячні контракти.

«На довше вони не можуть спрогнозувати. Тим більше, що ринки сусідніх країн, Польщі тієї ж самої, Румунії, нині так само імпортозалежні, й вони так само забезпечують себе імпортом. І все, що нам вдається привезти звідти, ми привозимо або транзитом, або заміщенням. Тобто, вони собі імпортують, а нам з іншого регіону віддають, оптимізуючи логістику. Ось так воно відбувається», — розповів він.

Нагадаємо, раніше своїм баченням ситуації на ринку пального у коротких інтерв’ю Сергію Куюну поділилися керуючий директор WOG Holding BV Андрій Пивоварський і топ-менеджмент столичної мережі KLO.

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти