«Нафтогаз», який раніше запустив онлайн-магазин товарів для дому, у першому півріччі планує відкрити три фізичні магазини у Києві, а згодом розширятися по всій Україні.
Про це у коментарі «Forbes Україна» розповів директор газопостачальної компанії «Нафтогаз України» Сергій Бєляєв.
Так, компанія планує відкриття мережі центрів обслуговування клієнтів у Києві і по всій Україні, де продаватиме техніку й пропонуватиме сервісне обслуговування.
Перші три клієнтські центри мають з’явитися у Києві у першому півріччі. «Зараз шукаємо приміщення», – уточнює Бєляєв. Всього «Нафтогаз» хоче відкрити десятки клієнтських просторів у всіх обласних центрах.
З цією метою компанія планує розширити штат, адже у кожній офлайн-точці працюватиме принаймні дві людини.
У центрах площею до 200 кв. м «Нафтогаз» планує продавати котли, газові колонки, газові плити, пропонувати послуги зі встановлення і обслуговування обладнання. Зазначається, що асортимент товарів частково буде таким, як в онлайн-магазині.
Зі слів Бєляєва, державна компанія витратила $10 тис. на запуск сайту. Відкриття ж одного клієнтського центру обійдеться в рази дорожче, зазначає він.
Як розповіли виданню в одній із великих торговельних мереж із продажу побутової техніки, вартість оформлення магазину площею 750–1000 кв. м без оренди й вартості товарного запасу становить близько 9 млн грн. Таким чином, якщо «Нафтогаз» відкриє по одному клієнтському центру в кожному підконтрольному обласному центрі, на це піде понад сотню мільйонів гривень.
Бєляєв відмовився назвати суму інвестицій у мережу магазинів. Строк окупності становитиме до чотирьох років, прогнозує він.
Нагадуємо, у січні газопостачальна компанія «Нафтогаз України» запустила власну онлайн-плаформу з продажу техніки й приладів для дому.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти