У початок

На часі: ОККО інформує водіїв у черзі про наявність пального

Мережа АЗК ОККО запустила пілотний проєкт з інформування водіїв,  які стоять у черзі, про наявність пального на обраному ними АЗК. Про це enkorr повідомили у прес-службі компанії ОККО.

Першим етапом цього проєкту, як зазначили в компанії, було роздавання талонів з номерками тим, хто стояв у черзі за пальним.

«У мережі АЗК ОККО вже кілька тижнів поспіль впроваджують гнучкий проєкт взаємодії з клієнтами, який дає змогу зекономити їхній час і отримати максимально швидко потрібну послугу. Почали справді з видачі паперових талончиків з номером, які наші співробітники, з огляду на довжину черги і обсяг пального в резервуарі, розносили водіям, – зазначили в прес-службі компанії. – У такий спосіб намагалися поінформувати людей, щоб даремно не стояли ті, кому пального вже не вистачало».  

Водночас, додають у компанії, збирали у водіїв замовлення на смаколики чи каву й потім виносили їх до авто. Зараз така практика триває, проте вже без видачі «папірця», в усному режимі. 

Як повідомили в ОККО, сама ініціатива народилася у Харкові, потім її підхопив Київ й інші міста. Працює вона не на всіх автозаправних комплексах, а тільки там, де працівники АЗК бачать таку потребу й мають фізичну змогу обійти чергу і попередити людей про обсяги пального.

«Можна сказати, що це у доброму сенсі слова ситуативний сервіс, продиктований реаліями сьогодення», – зазначили в компанії, додавши, що оскільки мета проєкту – економія часу клієнтів у черзі на АЗК й утримання високої планки сервісу у цей нелегкий час, його постійно вдосконалюють. І щойно ситуація з дефіцитом пального владнається, проєкт буде згорнуто.

«Суть у тому, що наші колеги-оператори розраховують доступну кількість пального серед клієнтів, щоб вони дарма не стояли у черзі. Ті, хто розуміє, що їм не вистачить (про що сповіщає співробітник), їдуть на інший АЗК, – кажуть в ОККО. – Куди саме їхати за пальним, можна подивитися на карті на нашому корпоративному сайті, у телеграм-боті, який ми на днях ще й вдосконалили, а клієнтам, які заїхали на заправку за смаколиками чи кавою, їхнє замовлення виносять просто у авто».

Як повідомляв enkorr, мережа АЗС ОККО оновила правила відпуску пального на своїх станціях. Відтепер за наявності у водія картки Fishka заправляють пальним PULLS 95 і PULLS Diesel не від 10, а від 15 л в одне авто, причому ліміт у кожного свій, з огляду на паливну історію.

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти