Імпорт мазуту в Китай може впасти в червні після того, як він досяг рекордного рівня в травні, причому деякі трейдери оцінюють падіння на цілих 50%, оскільки тривалий час очікування на митниці й низька націнка спонукають нафтопереробників скорочувати потужності або іншим чином підтримувати низькі робочі показники. Про це повідомляє S&P Global Commodity Insights.
Посилена перевірка з середини квітня призвела до того, що вантажі сирої нафти й нафтопродуктів чекають на митне оформлення до трьох тижнів, оскільки влада вживає жорстких заходів щодо неправильного маркування продуктів, переважно вантажів з бітумною сумішшю.
Суворіші перевірки були здебільшого обмежені провінцією Шаньдун, де розташовано більшість незалежних нафтопереробників країни.
Очікується, що це разом із низькими показниками нафтопереробки з квітня призведе до скорочення імпорту мазуту в країну. Китай може імпортувати рекордних 2,93 млн тонн мазуту в травні, що на 12,7% більше порівняно з 2,6 млн тонн у квітні, показали дані Kpler.
Більшість цих вантажів, ймовірно, прибула з росії, оскільки західні санкції й обмеження цін обмежують можливості збуту таких вантажів і знижують ціни на них. Дані Kpler показали, що імпорт російського мазуту в Китай у травні досягне рекордних 1,34 млн тонн проти 1,11 млн тонн у квітні.
«Для прямогонного мазуту сплеск попиту на сировину з боку китайських незалежних нафтопереробників був основним чинником підтримки. Недавні [специфікаційні] інспекції китайською митницею в основному вплинули на іранську нафту, марковану як розбавлений бітум, але це також сповільнило роботу для імпорт мазуту», — сказала Шу Чжан, нафтовий аналітик S&P Global Commodity Insights в Азії.
«Таким чином ми можемо спостерігати деяке зниження імпорту мазуту Китаєм у найближчій перспективі, але буде постійний апетит до купівлі з «чайників» для більш дешевої сировини (сирої та SRFO) під санкціями й обмеженнями цін», – додала вона.
Кілька незалежних нафтопереробників, які в основному покладаються на бітумну суміш як сировину, як відомо, знизили свої темпи виробництва в результаті китайських митних перевірок.
Головне митне управління зобов’язало місцеву митницю з 14 квітня перевіряти специфікації кожного вантажу на імпорт небезпечних хімікатів, включаючи сиру нафту, мазут і бітумну суміш під час митної декларації.
Трейдери і джерела з нафтопереробних заводів також відзначили низьку маржу як на внутрішньому, так і на експортному ринку протягом деякого часу, що додатково стимулювало нафтопереробників підтримувати низькі темпи виробництва.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти