Найбільший постачальник дизельного пального на ринок України Мозирський нафтопереробний завод (МНПЗ) переніс плановий капітальний ремонт з травня на червень. Про це enkorr повідомило джерело в білоруських нафтових колах.
«Є питання в частині завантаження «Нафтану» через санкції. Начебто питання вирішується, але вирішили підстрахуватися, щоб не отримати дефіцит пального», – повідомив співрозмовник enkorr, який попросив не називати його імені.
Між тим він не зміг відповісти, яке завантаження «Нафтану» очікується в травні.
Ремонт МНПЗ планувалося розпочати з 15 травня і про нього було повідомлено завчасно, ще на початку року. У зв'язку з цим обсяг відвантажень українським контрагентам на період ремонту було зрізано на 35% – з 240 до 150 тис. т. Це досить серйозно ускладнювало ситуацію з ресурсним забезпеченням ринку України дизпальним, оскільки невирішеним залишається питання імпорту обсягів «Роснафти». Сумарно це формувало потребу імпорту близько 250 тис. т дизпального морем, що є безпрецедентним рівнем.
У кінці квітня ЗМІ повідомили, що в зв'язку з поновленням американських санкцій щодо «Нафтану» російські нафтовидобувні компанії – «Роснафта» і «Сургутнафтогаз» – заявили про свої побоювання щодо подальших постачань нафти. Це створювало ризики додаткового зниження відвантажень з Мозиря в Україну, оскільки МНПЗ був би змушений переорієнтувати обсяги на внутрішній ринок, який у Білорусі пріоритетно закриває «Нафтан».
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти