У початок

Ми у грі: мережа «Привату» проявила маркетингову активність (фото)

Найбільша роздрібна мережа країни, об'єднана групою «Приват», запустила маркетингову кампанію «Каву будеш пити?».

Відповідний логотип на стелах автозаправних станцій і стаканчиках для гарячих напоїв було розміщено минулого уік-енду.

«Каву будеш пити?» – відомий інтернет-мем, який народився під час емоційного спілкування лідера групи «Приват» Ігоря Коломойського з народним депутатом Мустафою Найємом біля центрального офісу «Укрнафти» навесні 2015 року. Тоді народні депутати ініціювали внесення змін до закону «Про акціонерні товариства» з метою посилення повноважень держави в управлінні «Укрнафти». У відповідь «Приват», який контролював «Укрнафту» з 2003 року, почав виведення коштів з компанії, встановив грати й озброєну охорону на вході в офіс «Укрнафти», побоюючись силового захоплення компанії.

Восени 2022 року держава націоналізувала «Укрнафту» й «Укртатнафту», менеджмент «Привату» був змушений покинути країну, деякі керівники підприємств опинились під слідством, включно з керівником «нафтового» напряму «Привату» Михайлом Кіперманом. Із робочих активів у групи лишилась тільки автозаправна мережа, яка через багаторічний брак фінансування і втрату видобувного й переробного ланцюгів бізнесу майже втратила конкурентоздатність.

«Я особисто трактую такий веселий маркетинговий хід як сигнал насамперед політичній еліті, що «Приват» зарано списувати з рахунків. Ми у грі, так я для себе переклав цей меседж Ігоря Коломойського», – каже директор Консалтингової групи «А-95» Сергій Куюн. Водночас він сумнівається, що такий крок якось допоможе мережі досягнути головної мети – збільшення продажів пального.

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти