У початок

Мережа АЗК KLO анонсувала повернення бонусів

У мережу АЗК KLO повертається система нарахування й списання бонусів, які відтепер можна використовувати на будь-які покупки. Про це йдеться у повідомленні, оприлюдненому KLO на своїй сторінці у Facebook.

«Тепер усі учасники програми лояльності знову можуть накопичувати бонуси й використовувати їх на будь-які покупки», – повідомляє прес-служба мережі.

Щоб мати змогу накопичувати бонуси й користуватись ними, зазначають у KLO, потрібно здійснити кілька простих кроків:

  • встановити додаток KLO на свій смартфон і щоразу сканувати його на касі АЗК, роблячи покупку.
  • отримувати 0,5 грн за кожен літр будь-якого пального й 2% від вартості товарів на АЗК, використовуючи додаток, або 0,4 грн/л і 1,5% від вартості товарів, якщо у вас пластикова картка.

Як пояснюють у прес-службі компанії, ця програма дає змогу використовувати накопичені бонуси при купівлі будь-яких товарів, їжі або пального, і додають, що саме використання додатка забезпечує отримання більшої кількості бонусів, аніж у разі якщо користуватися тільки пластиковою карткою.

Як раніше повідомляв enkorr, мережі АЗС почали відновлювати програми лояльності для постійних клієнтів. Першими на своїх сторінках у Facebook повідомили про це компанії ОККО, BVS, Rodnik і «БРСМ-Нафта».

Ми також повідомляли, що відновила роботу бонусної програми PRIDE і мережа АЗК WOG.

Пізніше мережі автозаправних станцій ОККО, BVS і «Автотранс» підвищили знижки на пальне і нарахування бонусів за заправку.

Еnkorr також зазначав, що з 26 липня у повному обсязі відновила програму лояльності UPGgood і мережа АЗК UPG.

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти