У мережу АЗК KLO повертається система нарахування й списання бонусів, які відтепер можна використовувати на будь-які покупки. Про це йдеться у повідомленні, оприлюдненому KLO на своїй сторінці у Facebook.
«Тепер усі учасники програми лояльності знову можуть накопичувати бонуси й використовувати їх на будь-які покупки», – повідомляє прес-служба мережі.
Щоб мати змогу накопичувати бонуси й користуватись ними, зазначають у KLO, потрібно здійснити кілька простих кроків:
Як пояснюють у прес-службі компанії, ця програма дає змогу використовувати накопичені бонуси при купівлі будь-яких товарів, їжі або пального, і додають, що саме використання додатка забезпечує отримання більшої кількості бонусів, аніж у разі якщо користуватися тільки пластиковою карткою.
Як раніше повідомляв enkorr, мережі АЗС почали відновлювати програми лояльності для постійних клієнтів. Першими на своїх сторінках у Facebook повідомили про це компанії ОККО, BVS, Rodnik і «БРСМ-Нафта».
Ми також повідомляли, що відновила роботу бонусної програми PRIDE і мережа АЗК WOG.
Пізніше мережі автозаправних станцій ОККО, BVS і «Автотранс» підвищили знижки на пальне і нарахування бонусів за заправку.
Еnkorr також зазначав, що з 26 липня у повному обсязі відновила програму лояльності UPGgood і мережа АЗК UPG.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти