У початок

Маржа переробки мазуту в Азії зменшиться 2024 року через постачання Кувейту і рф

Ринок мазуту в Азії може опинитися під тиском 2024 року, оскільки експорт Кувейту зросте, а російські постачання в Китай з Індією залишаться на підвищеному рівні, вважають трейдери й аналітики.

Як повідомляє Reuters, ціни на мазут із дуже низьким вмістом сірки (VLSFO) залежатимуть від експорту з кувейтського нафтопереробного заводу (НПЗ) Al Zour, тоді як ціни на мазут з високим вмістом сірки (HSFO), ймовірно, залишатимуться обмеженими через достатню пропозицію.

Відображаючи стабільність збільшення постачань, маржа переробки мазуту має тенденцію до зниження до 2024 року, тоді як очікується, що відставання також зменшиться, свідчать дані LSEG Eikon.

Згідно з даними цього тижня, рентабельність нафтопереробників для VLSFO, ймовірно, триматиметься на рівні $15 за барель 2024 року, тоді як маржа НПЗ для HSFO залишиться на рівні понад $10 за барель.

Трейдери очікують, що наступного року кувейтський НПЗ Al Zour вийде на повну потужність для комерційного експорту.

Кувейтський експорт VLSFO зріс за перші дев’ять місяців 2023 року, оскільки НПЗ нарощував спотові продажі, але обсяги впали в четвертому кварталі після того, як він вирішив продати частину продукції за строковими угодами.

«Експорт з Al Zour стане основним чинником коливання для ринку з низьким вмістом сірки в І півріччі 2024 року», — сказав Іван Метьюз, аналітик енергетичної консалтингової компанії FGE, додавши, що маржа VLSFO, як очікується, впаде уІ кварталі.

російський експорт мазуту заполонив торговельні центри в Азії й на Близькому Сході після того, як 5 лютого західні країни запровадили санкції й обмежили ціну на російські нафтопродукти після початку розв'язаної росією повномасштабної війни в Україні.

2023 року Китай з Індією були основними напрямками для російського мазуту, оскільки нафтопереробники збільшили закупівлю барелів зі знижкою, головним чином для використання як сировини для заміни сирої нафти.

Трейдери також спостерігають за прогресом запуску нових НПЗ, включаючи комплекс Dangote в Нігерії й коксові установки в Мексиці, що може призвести до збільшення експорту паливних залишків.

«Якщо випробування для Dangote будуть успішними і вони запустять НПЗ у режимі гідрозбирання, ми побачимо, що Нігерія вироблятиме прямогонне паливо з низьким вмістом сірки й експортувати його», — сказав Метьюз з FGE, додавши, що це знизить маржу VLSFO.

Аналітики вважають, що затримки запуску нових установок коксування на НПЗ Pemex у тулі й Саліна-Крус можуть призвести до збільшення експорту палива з високим вмістом сірки.

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти