Мережа АЗК UPG і креативна агенція Bachysh відзняли серію відеороликів для TikTok, у яких мережа робить компліменти клієнтам на своїх АЗК, повідомляє прес-служба UPG.
Зазначається, що перше ж опубліковане відео у соціальній мережі набрало понад 2,5 млн переглядів, а загальне охоплення на всіх платформах становило більш як 4 млн.
«Наша присутність у TikTok важлива ще й тому, що розвіює стереотипи. Чи справді ця соцмережа про несерйозність, а її цільова аудиторія — діти й підлітки? Ми показали, що це не так», — розповіла маркетинг-директорка мережі Надія Гануліч-Манукян, зазначивши, що TikTok — новий канал комунікації для компанії.
Як зазначили у креативній агенції Bachysh, зареєструвати сторінку UPG в TikTok вирішили у жовтні.
«Ми шукали, як можемо комунікувати з клієнтом, але так, щоб він цього не очікував. І тут на одному брейнштормі пролунала фраза: «А що буде, якщо у гучномовець робити клієнтам компліменти?», — кажуть в агенції.
Результатом, з їхніх слів, стали «мільйони посмішок по всій країні».
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти