У початок

Ковідне піке: ринок авіапального в січні усох на 55%

Також є російською мовою

Баланс ринку авіаційного палива в січні 2021 р. скоротився в 2,2 раза, до 13,9 тис. т, порівняно з аналогічним періодом 2020 р. (47,8 тис. т), повідомили в Консалтинговій групі «А-95» з посиланням на дані власного дослідження.

За підсумками січня єдиний виробник авіагасу в Україні – Кременчуцький НПЗ – знизив виробництво до 6,9 тис. т. Для порівняння, за аналогічний період 2020 р. «Укртатнафта» постачила його на ринок 17,5 тис. т.

Імпорт авіагасу в січні 2021 р. скоротився на 43%, або з 12,2 тис. т до 6,9 тис. т.

Половина постаченого ресурсу – 3,5 тис. т – припала на морські постачання з Італії. Імпорт з Литви, порівняно з січнем-2020, зменшився на 57%, до 3,2 тис. т, а з Білорусі за підсумком звітного місяця було постачено всього 200 т. Відзначимо, торік у січні на білоруський продукт припало 3,2 тис. т, або 26% усього імпорту авіапального.

В «А-95» раніше повідомляли, що активний імпорт білоруського авіапального перебуває під питанням, по-перше, у зв'язку з фактичним відходом найбільшого покупця в особі Baltic Grand Service, по-друге, через агресивну цінову політику «Укртатнафти», що має надлишки гасу і нарощує присутність в аеропортах.

Як повідомляв enkorr, баланс українського ринку (імпорт і внутрішнє виробництво) авіаційного палива за підсумком 2020 р. скоротився вдвічі, до 244 тис. т, порівняно з 2019 р. (483,2 тис. т).

Різке зниження обсягу ринку стало наслідком пандемії COVID-19, через загрозу якої уряд України вводив обмеження на пасажирські авіарейси з 17 березня по 15 червня. Однак авіаперельоти в повному обсязі не відновилися й досі.

Нагадаємо, з червня 2020 р. «Укртатнафта» почала відвантаження авіапалива марки JET А-1.

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти