У початок

Китайські верфі повідомляють про рекордну кількість замовлень на СПГ-танкери

Китай швидко опановує ринок нових танкерів для скрапленого природного газу (СПГ), оскільки місцеві й іноземні судновласники звертаються до його суднобудівників за спеціальними суднами через те, що верфі в Південній Кореї перевантажені замовленнями. Про це повідомляє Reuters.

Три китайських верфі, лише одна з яких має досвід будівництва великих танкерів для скрапленого природного газу, отримали майже 30% цьогорічних рекордних замовлень на 163 нових газовози, претендуючи на частку в секторі, де Південна Корея зазвичай охоплює більшу частину бізнесу.

Журнали замовлень на танкери СПГ для китайських верфей зросли втричі, оскільки китайські газові трейдери й оператори флоту прагнули забезпечити доставку після того, як ставки фрахту зросли до рекордів після зміни глобальних потоків енергоносіїв через повномасштабне вторгнення росії в Україну.

У зв’язку з тим, що південнокорейські суднобудівники переповнені замовленнями на обслуговування грандіозного розширення Північного родовища Катару, китайські верфі також залучили більше іноземних замовлень, зокрема перші закордонні замовлення для деяких суднобудівників, які нещодавно отримали сертифікат на будівництво мембранних СПГ-возів.

«Оскільки все більше китайських газових трейдерів залучатимуть місцеві верфі, вони будуть змушені піднятися на криву навчання і зрештою розвивати всю галузь», — сказав Лі Яо, засновник пекінської консалтингової компанії SIA Energy.

За даними постачальника даних Clarksons Research, китайські верфі цього року отримали 45 замовлень на СПГ-танкери на суму близько $9,8 млрд, що приблизно вп’ятеро перевищує вартість замовлень 2021 року.

До кінця листопада китайські верфі збільшили свої портфелі замовлень СПГ до 66 з 21, що дало їм 21% світових замовлень на суму близько $60 млрд.

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти