У початок

Китай скоротив експорт бензину й дизпального за перші два місяці 2024 року

Згідно з даними митниці, експорт бензину з Китаю впав майже на третину за перші два місяці 2024 року порівняно з минулим роком, оскільки попит на внутрішній транспорт різко зріс у святковий період. Про це повідомляє Reuters.

Експорт дизельного пального, на який припадає найбільша частка виробництва нафтопереробних заводів (НПЗ), упав на 73,1% у січні й лютому — до 1,22 млн метричних тонн, свідчать дані Головного митного управління країни.

Внутрішній попит на дизельне пальне залишався низьким протягом більшої частини 2023 року, оскільки виробничий і будівельний сектори Китаю боролися з одночасним уповільненням експорту й нерухомості.

Аналітики з дослідницького підрозділу великої нафтової компанії China National Petroleum Corp (CNPC) прогнозують, що споживання дизпального цього року впаде на 2,8% — до 196 млн метричних тонн.

Постачання бензину в 1,57 млн тонн скоротилися на 31% порівняно з 2,3 млн тонн попереднього року, коли обсяги внутрішніх поїздок були придушені тривалими наслідками раптового виходу Китаю з пандемічних обмежень наприкінці 2022 року.

Внутрішнє споживання цього року виграло від значного відновлення подорожей у відпустку на Новий рік за місячним календарем. Згідно з даними Міністерства культури і туризму країни, кількість внутрішніх поїздок, здійснених під час цьогорічної відпустки, зросла на 34,3% порівняно з роком тому.

Експорт авіаційного палива становив 2,83 млн тонн, що на 2,9% більше, ніж за аналогічний період торік.

Внутрішній попит на гас продовжує вигравати від повного відновлення внутрішнього туристичного ринку, причому обсяги внутрішніх рейсів уже перевищують рівень до пандемії.

Зі слів аналітиків CNPC, споживання авіаційного палива в Китаї цього року, швидше за все, зросте на 13,1%.

Згідно з даними Національної імміграційної адміністрації Китаю, хоча пропускна здатність міжнародних авіаліній до та з Китаю залишається нижчою, ніж до пандемії, транскордонні подорожі зросли в 2,8 раза порівняно з тим же періодом торік.

Пальне, що постачається на міжнародні рейси, у митній статистиці враховується як експорт.

Регіональна маржа нафтопереробки DUB-SIN-REF майже не змінилася порівняно з місяцем і становила в середньому близько $8 за барель у січні й лютому проти $7,4 за барель у грудні.

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти