Очікується, що імпорт мазуту в Китай скоротиться на початку 2025 року після підвищення податку на імпорт продукту з 1 січня, що спонукало деяких продавців знизити ціни, щоб підвищити попит, повідомили Reuters кілька торговельних джерел, знайомих із цим питанням.
Підвищення імпортних мит, яке є доповненням до окремої політики у жовтні минулого року зі зменшення податкових знижок на постачання мазуту, ще більше зменшить маржу для нафтопереробного сектору Китаю, який з минулого року страждає від слабкої маржі.
Менші нафтопереробні заводи (НПЗ), особливо ті, що не мають квот на імпорт сирої нафти, використовують мазут як сировину для виробництва транспортного палива з вищою вартістю.
Очікується, що уповільнення імпорту з Китаю ще більше вплине на базові ціни на мазут у регіоні, які знизилися з минулого кварталу через великі пропозиції.
Наприкінці 2024 року Пекін відкоригував імпортні тарифи на деякі товари, причому ставка на мазут з 1 січня зросла з 1% до 3%.
Згідно з новим правилом, яке набуло чинності 1 січня, уряд також скасував митний код для «іншого й важкого мазуту», трейдери кажуть, що ця зміна може допомогти приборкати неправильне маркування сирої нафти як залишкового палива в обхід обмежень квоти.
«Ми очікуємо побачити деякі ознаки уповільнення попиту в короткостроковій перспективі», — сказав трейдер мазуту, який продає вантажі до Китаю.
Спотові премії на російський мазут M100, популярну вихідну сировину для китайських нафтопереробників, знизилися на $10-15 до рівня нижче від $60 за метричну тонну сингапурських котирувань на мазут 380 cst у січні порівняно з минулим місяцем.
Імпорт Китаю вже впав у грудні через низьку маржу нафтопереробки. Причому нижче від 1,7 млн тонн (348 225 б/д) у грудні, як показали дані стеження за рухом суден Kpler і LSEG, після досягнення семимісячного максимуму у 2,55 млн тонн у листопаді.
Трейдери також спостерігають за тим, як державне податкове бюро розгорне в Китаї плани зі зменшення податкових знижок на споживання, які нафтопереробники отримують, коли продають бензин і дизельне пальне, очищене з імпортованого мазуту.
«Ми всі чекаємо, як (провінційні) податкові служби збираються виконувати знижки за грудневий імпорт, але говорять, що уряд серйозно поставиться до цього з 2025 року», — сказав Reuters керівник незалежного нафтопереробного підприємства.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти