Грецькі судновласники повертаються на російський ринок нафти Urals, оскільки ціна падає нижче від західного ліміту в $60 за барель, що дозволяє їм надавати транспортні й страхові послуги, дотримуючись санкцій, повідомили три джерела Reuters у торгівлі.
Ліміт цін, запроваджений країнами G7, не дозволяє західним компаніям надавати страхові й транспортні послуги для російської нафти, що продається вище від $60 за барель у порту завантаження.
Більшість західних судновласників утримуються від роботи з російською нафтою з грудня 2022 року, оскільки відносно високі ціни на нафту утримували Urals близько до ліміту цін або вище за нього. Відтоді танкери, якими керують компанії з країн, які не долучилися до політики ліміту цін, основні постачальники російської нафти.
У квітні низка грецьких судновласників, включаючи Minerva Marine, Dynacom і TMS Tankers, надали судна для перевезення російської нафти, повідомляють три джерела в судноплавстві й торгівлі. Ці компанії не були присутні на російському ринку нафти минулого року, повідомили джерела.
Падіння світових цін на нафту цієї весни через глобальну торговельну напруженість призвело до того, що ціни на нафту Urals впали значно нижче за $60/бар. на умовах франко-борт у російських портах, що дозволило західним судновласникам повернутися до роботи з російською сирою нафтою.
За розрахунками Reuters, станом на 24 квітня вартість постачань Urals з балтійських портів і новоросійська на умовах FOB становила трохи більш як $50/бар..
Згідно з даними LSEG і джерелами у сфері судноплавства й торгівлі, 15 з 25 танкерів, завантажених нафтою Urals з портів «приморськ», «усть-луга» й «новоросійськ» у квітні, перебувають під управлінням грецьких відправників.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти