Equinor уклала шість контрактів на три роки з п'ятьма судновласниками на загальну суму понад 2,5 млрд крон, або 235 млн доларів, судна підтримуватимуть діяльність компанії на континентальному шельфі, повідомила норвезька компанія.
«Шість контрактів було укладено з п'ятьма судновласниками на загальну суму понад 2,5 мільярда норвезьких крон (близько 235 мільйонів доларів — ред.), включаючи опціони... Контракти набудуть чинності до кінця 2022 року, мають трирічний твердий термін і три річні опціони. Судна підтримуватимуть діяльність Equinor на норвезькому континентальному шельфі», – йдеться у повідомленні.
Уточнюється, що було укладено контракти з компаніями Simon Mokster Shipping AS, Island Offshore Management AS, Eidesvik AS, Remoy Shipping AS та P/F Skansi Offshore. Вони керуватимуть шістьома суднами постачання платформ.
Крім того, Equinor продовжила на чотири роки контракт із Island Offshore Shipholding LP на судно Island Clipper. У минулому воно обслуговувало родовище Усеберг, а зараз планується робота на морському вітропарку Hywind Tampen у Північному морі.
У рамках угоди компанії також шукатимуть можливості модифікації суден Island Crusader і Kongsborg для роботи на аміачному паливі. Це буде здійснюватися в рамках двох окремих проєктів із залученням низки субпостачальників із морської галузі. Загальна мета – скоротити викиди вуглекислого газу в атмосферу на 90% за рахунок використання аміаку як палива. На всіх шести суднах або вже встановлено, або буде встановлено акумулятори для гібридних двигунів.
Енергетичну групу Equinor засновано 1972 року, до травня 2018 р. вона носила назву Statoil. Компанія працює більш ніж у 30 країнах. Найбільший акціонер – Норвегія.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти