У початок

Експорт ДП з Індії у квітні досяг найнижчого рівня за понад десятиліття

Експорт дизельного пального з Індії у квітні, ймовірно, досяг найнижчого рівня за понад десятиліття, оскільки великий експортер Reliance скоротив виробництво нафтопродуктів для технічного обслуговування в той час, коли внутрішній попит був високим, повідомили торговельні джерела Reuters та аналітики.

Індія, один з трьох найбільших експортерів дизельного пального в Азії, експортувала близько 1,15 млн метричних тонн (9,69 млн барелів) промислового й транспортного палива у квітні, згідно з середніми даними LSEG, Kpler, Vortexa й двох торговельних джерел.

За офіційними даними, це буде найнижчий показник з лютого 2012 року й значне падіння порівняно з майже півторарічним максимумом у 2,83 млн тонн, зареєстрованим у березні.

Офіційні дані щодо експорту за квітень мають бути опубліковані в останній тиждень травня.

«Несподівано низький відтік з Індії у квітні призвів до обмежених постачань до Азії і Європи», – написав у примітці старший аналітик LSEG Oil Research Чарльз Онг.

Зменшення експорту дизельного пального з Індії підтримало ціни в Азії, які протягом квітня досягли найвищого рівня за останні три місяці. В результаті премія за ДП із вмістом сірки 10 ppm зросла з 16 центів до 90 центів за барель.

Reliance Industries, оператор найбільшого у світі нафтопереробного комплексу в Джамнагарі на заході Індії, закрив деякі зі своїх нафтопереробних установок на технічне обслуговування у квітні.

Експорт дизельного пального компанії впав до 800 тис. тонн у квітні, згідно з двома джерелами й LSEG.

Mangalore Refinery and Petrochemicals, який зазвичай експортує понад три вантажі по 65-70 тис. тонн на місяць, продав лише один вантаж у квітні, свідчать дані Reuters. Решту, ймовірно, було продано на внутрішньому ринку, повідомило одне з джерел на нафтопереробному заводі (НПЗ).

Він додав, що вища маржа реактивного палива ще більше заохотила індійських нафтопереробників виробляти більше гасу, ніж дизельного пального.

Значення коефіцієнтів переоцінки на початку місяця, тобто знижка між реактивним паливом і газойлем з вмістом сірки 10 ppm, у квітні знизилися приблизно до 80 центів за барель з понад $1 за барель у березні.

Очікується, що у травні експорт відновиться майже до 2 млн тонн, повідомили два джерела, оскільки Reliance відновлює виробництво.

Однак одне з них зазначило, що MRPL розпочне технічне обслуговування одного зі своїх підрозділів з видобутку сирої нафти, що обмежить експорт дизельного пального.

 

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти