Експорт дизельного пального з Індії до Південно-Східної Азії у травні, як очікується, досягне найвищого рівня щонайменше за чотири роки, оскільки трейдери прагнули вищих прибутків в Азії, тоді як вищі витрати на перевезення стримували постачання до Європи, свідчать дані відстеження руху суден і трьох торгових джерел Reuters.
Збільшення постачань дизельного пального з Індії, одного з найбільших постачальників у регіоні, знижує спотові премії на паливо в Азії й тисне на ринки деривативів, водночас зменшуючи доступність палива в Європі й підтримуючи там ціни.
Постачання на маршруті Індія-Південно-Східна Азія зросли до 600 тис. метричних тонн (4,47 млн барелів) або більше цього місяця, згідно з даними відстеження руху суден від LSEG, Kpler, Vortexa й двох торгових джерел. Такі рівні востаннє спостерігалися наприкінці 2021 року, згідно з даними Kpler.
Як зазначається, більшість обсягів були призначені для Сингапуру або Малайзії.
Тим часом індійське дизельне пальне, що прямувало до Європи у травні, оцінювалося в 500 тис. тонн, згідно з даними LSEG.
«Переорієнтація індійських дизельних барелів на схід мала подвійний ефект», — сказав аналітик Sparta Commodities Джеймс Ноель-Бесвік.
«По-перше, це затопило ринок Сингапуру, що призвело до швидкого відновлення місцевих запасів і чинило тиск на зниження спредів дизельного пального з кінця квітня», — додав він, зазначивши, що для Європи падіння індійських постачань призвело до зростання цін на газойль ICE у червні.
Азійські грошові премії за дизельне пальне з вмістом сірки 10 ppm впали до семитижневих мінімумів у 20 центів за барель на початку цього тижня, тоді як маржа перероблення намагається втриматися вище від $16 за барель, свідчать дані LSEG.
Середні знижки на ціновий спред «схід-захід» за квітень і травень становили $22 і $20 за тонну відповідно, свідчать дані LSEG, причому трейдери стверджують, що такі рівні були трохи вигіднішими для продавців продавати на схід, а не на захід.
Нижчі витрати на доставлення також допомогли збільшити індійські постачання до Південно-Східної Азії, додали вони.
Вартість фрахту середньомагістрального судна, що перевозить 40 тис. тонн дизельного пального за маршрутом «Індія – Північно-Західна Європа», минулого тижня зросла до $2,35 млн, що еквівалентно $59 за тонну, порівняно з $2,05 млн минулого місяця, згідно з даними SSY Tanker на LSEG Workspace.
Для порівняння, вартість доставляння судна аналогічного розміру за маршрутом «Індія – Сингапур» становила менше за $1 млн, додаються дані.
Виробництво дизельного пального в Індії також зросло у травні після того, як Reliance Industries перезапустила установку з перероблення сирої нафти на нафтопереробному заводі (НПЗ) «Джамнагар», що призвело до збільшення експорту, повідомив керівник відділу аналізу Азійсько-Тихоокеанського регіону Vortexa Іван Метьюз.
Наступного місяця Індія, ймовірно, експортуватиме більше дизельного пального, оскільки місцевий попит має впасти під час сезону мусонів, повідомили два джерела в галузі торгівлі з Сингапуру. Одне з них оцінило, що попит може впасти на 500 тис. тонн або більше.
Раніше enkorr повідомляв, що експорт дизельного пального з Індії у квітні досяг найнижчого рівня за понад десятиліття, оскільки великий експортер Reliance скоротив виробництво нафтопродуктів для технічного обслуговування в той час, коли внутрішній попит був високим.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти