Китайські нафтопереробні підприємства, ймовірно, різко збільшать експорт дизельного палива з кінця червня по липень, щоб заробити на вищих грошових преміях і маржах в останні тижні після збереження стабільності постачань протягом попередніх двох місяців.
Як повідомляє Reuters, згідно з першими оцінками китайських консалтингових компаній Longzhong, JLC і трьох торговельних джерел, експорт дизельного пального з Китаю в липні має зрости до 800 тис. метричних тонн або більше.
Згідно з даними консалтингових компаній, Refinitiv і трьох торгових джерел, це буде більше, ніж червневі прогнози, на рівні від 500 тис. до 637 тис. метричних тонн.
Серед ключових експортерів – найбільший в Азії нафтопереробник Sinopec, PetroChina, Sinochem і CNOOC.
Зростання експорту відбувається через те, що спотові премії в Азії за газойль 10ppm зростають протягом останніх шести тижнів, тоді як маржа азіатських нафтопереробників, або «креків», для палива відновилася більш ніж на 50% у червні з кінця квітня.
«Покращення азіатських тріщин (газойлю) з другої половини травня і слабкий внутрішній попит, ймовірно, спонукатимуть більше китайських нафтопереробників скоро збільшити експорт, — сказала аналітик Vortexa Емма Лі. — Крім того, попит з боку будівельної галузі може бути обмежено, якщо трапиться екстремально висока температура, тому внутрішній попит у липні, ймовірно, буде обмеженим, а нафтопереробники зможуть отримати хорошу експортну маржу».
Проте деякі аналітики обережні щодо темпів зростання китайських експортерів, враховуючи, що сезон технічного обслуговування щойно закінчився.
«Ми не очікуємо, що китайські провідні компанії так швидко розширять свій експорт після сезонів технічного обслуговування, але вони можуть розширити закупівлю з чайників і переспрямувати більше власних нафтопродуктів на експортні ринки, якщо арбітражне вікно відкриється», – сказав аналітик Energy Aspects Сунь Цзянань.
У другому кварталі загальний експорт дизельного пального, ймовірно, впаде приблизно до 1,84 млн тонн, що набагато менше, ніж 5,98 млн тонн у першому кварталі, згідно з оцінками трейдерів, якщо брати до уваги поточні червневі вантажоперевезення.
«На додаток до здорового внутрішнього попиту в березні й квітні, який підтримувався проєктами з будівництва інфраструктури, несприятлива експортна маржа продовжувала спонукати нафтопереробників експортувати на мінімальному рівні й зберігати барелі в Китаї», — сказав аналітик FGE Лю Сюаньтін.
Важке технічне обслуговування нафтопереробних заводів у другому кварталі також скоротило постачання нафтопродуктів Китаю, повідомляє Сунь з Energy Aspects.
Китайські нафтопереробники, ймовірно, використали 74% виділеної квоти на експорт нафтопродуктів до кінця червня, залишаючи доступними близько 7,3 млн тонн із липня, йдеться у звіті Refinitiv Oil Research.
Сунь з Energy Aspects очікує, що наступну партію квот на експорт нафтопродуктів буде видано в липні.
Китайський експорт може змінити баланс попиту і пропозиції в Азії в липні й серпні, оскільки очікується, що інші нафтопереробні заводи Північно-Східної Азії також збільшать виробництво в третьому кварталі після сезону ремонту, сказав сингапурський трейдер.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти