У початок

Prime пояснив своє «смішне» податкове навантаження

Низький показник податкового навантаження на літр реалізованого пального в 16 копійок у І кварталі 2023 року зумовлено специфікою бізнесу мережі Primе, а саме переважним продажем корпоративному сектору.

Так прокоментував власник мережі Дмитро Льоушкін інформацію, озвучену на недавньому засіданні Тимчасової слідчої комісії (ТСК) з нелегального ринку пального, під час якого було презентовано показники податкового навантаження у різних мережах. Згідно з цими даними, Primе продемонструвала найменший показник серед наведених мереж.

«Потрібно враховувати специфіку нашої роботи. У нас 95% продажів — це корпоративний сегмент, а не продажі фізособам, які превалюють у реалізації наших колег по ринку. Порівнювати нас можна, але це не показово у нашому разі, ми не класична мережа», – пояснює Льоушкін.

Він повідомив, що на 50% мережа Primе складається з паркінгів для вантажних автомобілів, які розташовано за 200-300 м від трас, «куди легкові автомобілі апріорі не їдуть».

По-друге, додає власник мережі Prime, «на половині заправок мережі немає ні бензину, ні газу, оскільки це визначається саме специфікою Prime – ми на 95% заправляємо комерційний транспорт».

З його слів, решта 5% забезпечують багатопаливні АЗС, які розташовано на трасах і які продають також і бензини, й газ, теж не орієнтовані на роздрібного покупця.

«Що відбувається при продажу пального комерційному транспорту? Я ввожу паливо з-за кордону, сплачую ПДВ, акциз у повному обсязі, потім я цей ПДВ, тобто податковий кредит, передаю своєму покупцеві – комерційній організації, яка сплачує за безготівковим розрахунком. Це не класична реалізація пального на заправці, а відпуск зберігання, або відпуск передплаченого пального», – каже Льоушкін

За його розрахунками, якщо виокремити продажі фізичним особам, то податкове навантаження буде 1,60 грн/л, або в 10 разів вище за середнє при наявній бізнес-моделі.

«Ми б дуже непогано виглядали на загальному тлі, але за фактом вони взяли всі наші сплачені податки, розділили на весь обсяг пального і, звичайно ж, отримали таку сміховинну суму», – каже лідер Prime.

Він зазначає, що останнім часом відбулася низка перевірок – і касової дисципліни, і сплати акцизів тощо, – і питання податкового навантаження на літр проданого пального теж виникало.

«Ми всім пояснюємо, що так рахувати щодо нашої мережі просто некоректно, оскільки на 95% у нас іде відвантаження раніше передплаченого пального. Розуміють, але не відразу. Повторюся – це специфіка корпоративного сектору», – підсумував він.

Як повідомлялося, 27 червня у Комітеті ВРУ з питань фінансів, податкової та митної політики відбулося чергове засідання Тимчасової слідчої комісії (ТСК) з нелегального ринку пального. Одним із питань, яке на ньому розглядалось, було податкове навантаження операторів при реалізації пального. Згідно з представленими результатами, найменші показники були зафіксовані у Prime — 16 коп./л, Mango — 29 коп./л, VostokGaz — 38 коп./л,  Motto — 45 коп./л, «Автотранс» — 53 коп./л і «БРСМ-Нафта» — 55 коп./л.

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти