У початок

Частка непаливних продажів WOG зросла на 8%, паливних – на 14%

Також є російською мовою

З початку року частка непаливних продажів мережі АЗК WOG зросла на 8%. Про це enkorr повідомили в прес-службі мережі.

Крім того, у компанії зазначили, що, за попередніми підрахунками, цей рік відзначено стабільним зростанням паливних продажів. За січень-вересень показник приросту становив 14%.

Це, на думку компанії, стало результатом вирівнювання цінової політики на ринку АЗК, зростання в країні кількості автомобілів, а також зменшення кількості нелегальних станцій.

«По WOG PAY у 2020 році відбулося зростання продажів на рівні 25%, а у 2021 році показники продажів залишилися без змін. Висновок, якого ми доходимо, що під час перших локдаунів багато клієнтів уперше скористалися послугою, оцінили якість сервісу й у 2021 році продовжили активно ним користуватися», – підсумували в компанії.

Нагадаємо, у лютому 2021 р. в одному зі своїх інтерв'ю директор з логістики супутніх товарів WOG Юлія Пишаченко заявила, що частка непаливних продажів мережі АЗК WOG становить близько 20% прибутку.

Довідка enkorr

Засновниками мережі WOG є Ігор Єремєєв та Сергій Лагур. Гуртову торгівлю пальним вони розпочали наприкінці 90-х років, а першу станцію було відкрито 2000 року у селищі Цумань на Волині. На сьогодні мережа має понад 400 АЗК і входить до трійки найбільших у країні. Оператор також налічує 20 нафтобаз, 245 WOG MARKET, 386 WOG CAFE, послугами яких щодня користується понад 150 тис. клієнтів. Товарообіг становить $1,4 млрд. на рік.

На сьогодні акціонерами WOG є Степан Івахів, Сергій Лагур, Софія Єремєєва і Роман Єремєєв, які успадкували частку батька, який загинув у 2015 році.

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти