Філія BP Europa SE у Польщі цього року планує відкрити ще 10 власних станцій і 6 у дилерській мережі, йдеться в повідомленні компанії, на яке посилається Центр інформації про енергетичний ринок.
«2024 року очікується подальше розширення мережі власних АЗС ще на 10 станцій і мережі дилерських АЗС — на 6 станцій», – повідомили у ВР.
Компанія планує продовжувати співпрацю з Auchan.
«Ще 30 магазинів на наявних станціях почнуть продажі в рамках проєкту «Стратегічне партнерство», — йдеться у повідомленні.
Також планується встановити пункти зарядки електромобілів на кількох станціях.
2023 року компанія зафіксувала збиток обсягом 176,7 млн злотих (результат до сплати податків).
«Основними причинами, що сприяли такому результату, компанія вважає поточну геополітичну ситуацію в нашому регіоні й ситуацію на паливному і валютному ринках. 2024 року ми очікуємо значного покращення економічної ситуації й продовжимо інвестувати в проєкти подальшого розвитку й модернізацію нашої мережі», — зазначено у звіті BP.
У BP повідомляють, що 2023 року продажі пального залишилися практично на рівні обсягів продажу 2022 року (різниця становила 13 млн л, або -0,6%).
«Обсяги продажів 2023 року були схильними до значних коливань, особливо в другому півріччі. Це стало наслідком цінової політики PKN Orlen як найбільшого конкурента, що мало ключовий вплив на роздрібні ціни на паливо на ринку. Суб’єкт у серпні – жовтні 2023 року підтримував низькі ціни на паливо на АЗС, порівнюючи їх із цінами на нафту й готову продукцію на світових ринках (така ситуація робила закупівлю імпортних палив невигідною). Цей період спричинив дефіцит дизельного пального на польському ринку, дефіцит продукції на деяких станціях і, таким чином, збільшення попиту на станціях BP», — йдеться у звіті.
BP повідомляє, що цінова політика Orlen значно знизила ринкову маржу. Рентабельність філії BP Europa SE в Польщі зазнавала подібних коливань, як на дизелі, так і на бензині, вони впали до дуже низьких рівнів у серпні й негативної маржі у вересні та першій половині жовтня.
«Як результат, досягнута 2023 року націнка палива була на 33% нижчою порівняно з 2022 роком. Це мало вирішальний вплив на результат роздрібних продажів BP Europa SE Branch у Польщі 2023 року», — написано в ньому.
Непаливні продажі — магазин і послуги (в основному мийка авто) — показали зростання продажів на 9% і 15% відповідно.
«Зростання продажів Store було значно підтримано діяльністю кафе, де продажі кави WBC й громадського харчування зросли на 13% порівняно з 2022 роком. Зростання продажів також було зумовлене зменшенням впливу пандемії на економічну ситуацію, відновленням ринкового попиту», — зазначено у звіті BP.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти