Згідно з даними Reuters, 26 лютого крек-спред для суднових партій дизпального в північно-західній Європі зріс більш ніж на $1,50 – до приблизно $32,60 за барель завдяки зниженню імпорту.
Vitol продав п’ять дизельних барж у другій половині дня компаніям TotalEnergies і Glencore.
Згідно з даними Kpler, імпорт дизельного пального в Європу в лютому цього місяця досяг 915 тис. барелів на день (б/д), порівняно з 1,33 млн б/д минулого місяця. Як раніше повідомляв enkorr, Індія обмежує постачання палива на європейський ринок через загрозу обстрілів цивільних суден хуситами в Червоному морі.
Експорт з Атлантичного узбережжя США в Європу виглядає більш привабливим, ніж з узбережжя Мексиканської затоки, оскільки ціни в останньому регіоні зростають, вважає аналітик Sparta Commodities Джеймс Ноель-Бесвік. Він додав, що зниження обсягів виробництва російських нафтопереробних заводів (НПЗ) скорочує експорт з країни на ринки Латинської Америки, відкриваючи можливості для узбережжя Мексиканської затоки США заповнити прогалину.
Motiva Enterprises планує відновити великий коксовий завод на своєму НПЗ у Порт-Артурі (штат Техас) потужністю 626 тис. б/д, повідомили 23 лютого джерела, знайомі з планами компанії.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти