Погіршення вузьких місць на постраждалому від посухи Панамському каналі змушує принаймні одного американського дизельного вантажовідправника вперше з 2020 року обійти край Південної Америки на шляху до Чилі, пише Bloomberg.
Судно Green Sky транспортує дизельне пальне з наднизьким вмістом сірки, завантажене на терміналі Citgo Petroleum Corp. у Кліфтон-Ріджі (Луїзіана), до Вальпараїсо (Чилі). Замість того, щоб проходити через Панаму, судно прямує вниз східним узбережжям Південної Америки до Магелланової протоки. За даними Kpler, це перша така подорож для вантажу дизельного пального з узбережжя Мексиканської затоки з 2020 року.
Очікується, що подорож триватиме приблизно на тиждень довше, ніж через канал у той час, коли ставки на фрахт близькі до рекордно високого рівня.
Згідно з даними Argus Media, наприкінці листопада вартість транспортування палива від узбережжя Мексиканської затоки США до Чилі зросла до рекордних $4,6 млн за партію. Це вдвічі більше, ніж на початку року. Ставки на вантажні перевезення зросли через історичну посуху, яка призвела до настільки низького рівня води в Панамському каналі, що влада обмежила рух транспорту, спричинивши величезні тривалі затримки.
У той час як подорож Green Sky знаменує собою перший дизельний вантаж із узбережжя Мексиканської затоки, який обійшов Південну Америку за три роки, нафтопереробники в Техасі й Луїзіані, як відомо, переспрямовують вантажі через Атлантику на європейські ринки, коли панамський маршрут пригальмовується. У минулому такі затримки, як правило, були пов’язані з технічними роботами й були здебільшого короткочасними. Однак цього разу не видно полегшення, оскільки обмеження на доставку буде посилено найближчими місяцями.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти