Премії на дизельне паливо в північно-західній Європі, на сиру нафту, авіаційне паливо й проміжну сировину минулого тижня досягли найвищого рівня за більш ніж місяць, так само як і структура відступу на форвардній кривій, підтверджуючи вказівки трейдерів про те, що пропозиція суттєво скорочується, повідомляє Argus.
У п’ятницю, 2 червня, дизельні вантажі, доставлені до торгового і нафтопереробного центру Амстердам-Роттердам-Антверпен (ARA), дорожчали $18,97/барель за нафту Dated у Північному морі, що є найвищим показником з 13 квітня. Перший місяць ф’ючерси на газойль досягли $8,25/т премії до другого місяця 1 червня, що є найвищим показником з 12 квітня. Більш високі значення для цих спредів зазвичай вказують на меншу швидку пропозицію.
Дизельні баржі швидко завантажуються за ціною ARA за ціною $6,75/т до ф’ючерсів на газойль Ice на першому місяці 30 травня, що є найвищим показником з 24 березня. Оскільки ф’ючерсний контракт може бути фізично доставлений на баржах ARA, це можна розглядати як захід зворотного зв’язку, а більш високе значення вказує на обмежене швидке постачання. Баржі були з премією $6/т до ф’ючерсів 2 червня, навіть коли термін дії останніх наближався. Це свідчить про те, що спред насправді зростав крутіше, після коригування на компонент часу звуження.
30 травня дизельне пальне коштувало на $2,36/барель дорожче порівняно з авіапаливом у північно-західній Європі, що є найвищим показником із 17 квітня. 2 червня дизельне пальне досягло $12,15 за барель порівняно з високосірчистим вакуумним газойлем (VGO), основною проміжною сировиною для гідрокрекінгу для підвищення виходу дизпального, що є найвищим показником з 31 березня.
Трейдери кажуть, що доступність дизельних вантажів у північно-західній Європі стає все меншою, оскільки постачання зі сходу Суеца сповільнилися з травня. Цей потік був, безумовно, основним джерелом імпорту дизельного палива в ЄС після того, як блок заборонив постачання з росії в лютому. Реконструкція нафтопереробних заводів в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні в поєднанні зі зниженням китайського експорту дизельного пального стримує більше близькосхідних та індійських вантажів подалі від Європи.
Дані Vortexa показують, що завантаження ДП й газойлю з Близького Сходу для Європи, Єгипту й Марокко сповільнилися до 65 тис. т/добу в травні зі 113 тис. т/д у квітні. Великі партії регулярно розбиваються в Єгипті й Марокко для реекспорту до Європи. Уповільнення, схоже, відслідковує спад стимулів: європейські ф’ючерси на газойль Ice на першому місяці мали в середньому премію менше від $15 за тонну порівняно зі свопами на сінгапурський газ на першому місяці порівняно з приблизно $20США за тонну в квітні й $32 за тонну в березні.
Деякі європейські трейдери заявили, що попит на дизпальне залишається низьким, підкреслюючи думку, що крутіші спреди зумовлено пропозицією. Ключовою силою, що пригнічує попит, є повільна промислова активність: індекси менеджерів із закупівель у промисловості єврозони (PMI) вказують на скорочення кожного місяця з минулого літа. Але деякі трейдери кажуть, що це структурна тенденція, оскільки зростаюча популярність бензинових гібридних транспортних засобів поступово прибрала дизельну частку ринку дорожнього палива.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти