Три танкери з російською нафтою Sokol, які застрягли в морі через проблеми з оплатою і санкції Заходу, почали рух у Китай з Індією, показали дані Kpler і LSEG.
Відставання танкерів з нафтою Sokol стало найбільшим перебоєм у торгівлі російською нафтою з тих пір, як Захід запровадив санкції проти москви через її військові дії в Україні.
Понад 10 млн барелів нафти Sokol плавали в морських сховищах протягом останніх трьох місяців через труднощі з оплатою і санкції Заходу проти компаній і суден, що транспортують сиру нафту.
Згідно з даними і повідомленнями трейдерів, три судна — NS Century, NS Commander і Nellis, — які стояли в морі з листопада, нарешті перемістилися.
За даними аналітичної компанії Kpler, NS Century і Nellis перевозять разом 2,2 млн барелів Sokol до китайських портів. Обидва танкери підпадають під нові санкції США за порушення граничної ціни на російську нафту на рівні $60 за барель.
Два торгові джерела повідомили Reuters, що покупцями були приватні китайські нафтопереробники. Торговці відмовилися назватися, оскільки інформація не публічна, і не назвали покупців.
«Китай може стати розв’язанням проблеми (з продажами Sokol), оскільки щонайменше два танкери, які простоювали з листопада, почали рухатися до китайських територіальних вод», — сказав Віктор Катона, керівник відділу аналізу нафти Kpler.
За даними Kpler і LSEG, танкер NS Commander під прапором Габону, на який не поширюються санкції США, з приблизно 600 тис. барелів нафти Sokol на борту прямував до порту «Джамнагар» в Індії.
За даними Kpler, близько 7,5 млн барелів нафти Sokol залишалися в морі станом на понеділок, порівняно з понад 10 млн барелів двома тижнями раніше.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти