Різке зниження цін на свинину в Китаї може призвести до дефляції. Ф'ючерси на поросят на локальній біржі впали на 15% від початку жовтня. Гуртові ціни за рік просіли на 40%! Несподіваним, але цікавим рішенням надлишку кабанів і свиноматок може бути їхнє термінове транспортування у сектор Газа з метою тимчасової зупинки вогню. Оскільки свині одночасно й харам, і треф, обидві сторони будуть змушені зупинитися.
Лондонський дизель утратив 20% своєї вартості порівняно з піком цін середини вересня і 13% (близько $110 за тонну) за останній тиждень. Проте ми зараз усього на $15 за тонну нижче за ціну за 6-те жовтня. Враховуючи локалізацію конфлікту, ринок повернувся до фундаментальної оцінки.
Швейцарський UBS очікує на подальше зниження видобутку з боку ОПЕК. Основною причиною слабких котирувань є зниження попиту з боку автотранспорту й індустрії. Порівняно м'яка погода також негативно впливає на ціновий діапазон.
Споживання бензину в Америці на 2024 рік очікується на 15% нижчим, ніж 2004-го. Три танкери, завантажені бензином, розвернули дорогою до країни американської мрії. 37кт йшли з Клайпеди у Нью-Йорк, але в результаті поїхали в Пуерто-Ріко. Шведський товар пішов у Амстедам, так і не доїхавши до Брайтон Біч. Халяльний бензин із Саудівської Аравії опинився на Багамах. Якщо до перелитого ринку додати бочки з росії, що повертаються у листопаді, то справа тхне бензиліном. Попит на нафту очікується на рівні 844 тис. барелів на день – на 25% нижче, ніж у 2021 році, – найнижче значення за 48 років!
Споживання дизелю в Європі очікується на 380 тис барелів на день нижче, ніж доковідного 2019-го. Дизель на споті у Карибському басейні торгується на 13 центів за галон нижче, ніж ф'ючерс у Нью-Йорку. Причина контанго – запаси, які виросли попри зупинку кількох заводів, і попит з боку американських колгоспників, який упав. Завтра закінчується листопадовий контракт на ICE Gasoil, спред листопад-грудень на позначці 28 (учора було 35-36). Проте вже грудень-січень коштує лише 8 за тонну.
Як вважає принц Абдулазіз бін Салман, у різкому падінні цін винні велосипедисти. Чи спекулянти? Міністр енергетики вказав на короткозорість учасників ринку, які плутають зростання постачання зі зростанням продукції. Влітку постачання зазвичай падають і відновлюються у повному обсязі у вересні-жовтні.
Як було зазначено в публікації за 5 жовтня, йде активна зміна ринку в бік меншого споживання. Кожному Ніколі по «Теслі»! І навіть ті, хто заробляє на «Теслах», теж почали брати бутеброди з собою на роботу – літій упав на 70% за рік, нікель – на 40%.
Найнадійніше вкладення – це все ж таки сало (не китайське). З огляду на те, що ф'ючерси на шоколад зросли на 60% за рік, то навіть у шоколаді!
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти