В начало
Бізнес Shell Mobility запроваджує все більше практик сталого розвитку

Бізнес Shell Mobility запроваджує все більше практик сталого розвитку

Спецпроект

Розмови про енергетичний перехід тривають уже не перший рік. Водночас уряди різних країн і компанії все активніше інвестують у різноманітні проєкти з підтримки більш чистих енергетичних рішень. У зв’язку з прискоренням змін в енергетичній сфері вирішальне значення мають фінансування і створення стійкої інфраструктури, як-то офшорне вітрове господарство й водневі технології. Проте для подальшої підтримки транспортної галузі сектор Mobility також має зазнати змін.

Яким досвідом може поділитися Shell? Детальніше про це – далі у статті.

У повітрі

Цього літа можна було спостерігати високий попит на послуги авіакомпаній. Особливо спеціалісти відзначають можливе зростання кількості авіаперельотів Європою восени. Оскільки країни поступово послаблюють карантинні обмеження, авіаційна галузь має всі шанси на відновлення. Зі слів директора Shell із питань авіації Яна Тошка, очікується, що впродовж двох наступних років попит на пальне для авіаперельотів повернеться до рівня 300 млн тонн на рік, тобто до показників, що були до початку пандемії.

На 38-й Азіатсько-Тихоокеанській нафтовій конференції (APPEC) директор компанії з питань авіації зазначив, що попит у США повернувся до рівня 2019 року, а споживання Європи окупилося більш ніж на 80% і, як очікується, повністю відновиться наступного року. Він також зауважив, що оскільки авіація є міжнародною галуззю і понад 60% викидів в атмосферу спричинені міжнародними рейсами, у всій галузі будуть тісно співпрацювати різні авіакомпанії – виробники літаків і двигунів, виробники й постачальники пального, а також інші суб’єкти, зацікавлені в авіаційній екосистемі.

Ян Тошка підкреслив: Shell прагне, щоб до 2030 року стійке авіаційне пальне (SAF) становило щонайменше 10% від глобальних продажів компанією пального. У рамках стратегії компанії «Прискорюючи прогрес», а також зважаючи на те, що в Нідерландах та інших країнах-членах ЄС упроваджуються нові політичні заходи і встановлюються амбітні цілі зі зменшення рівня CO2, нові шляхи виробництва мають вирішальне значення для збільшення постачань SAF. Задля цього Shell співпрацювала з компанією Enerkem та адміністрацією порту Роттердама, щоб винайти комплексне технічне рішення переробки складних відходів на реактивне пальне, виробництво якого розпочнеться у 2025–2026 роках.

На землі

Однією з останніх масштабних тенденцій у містах стало збільшення кількості електромобілів.

Таке збільшення спричинило інтеграцію зарядних станцій для електромобілів у дорожню інфраструктуру міст. Такі мережі, як Shell, швидко нарощують кількість зарядних пунктів для електромобілів (EV) на своїх станціях. Наприклад, у Нідерландах уздовж автомагістралей установлено понад 200 надшвидких зарядних станцій, що дає змогу клієнтам «заправляти» свій транспорт приблизно за 20 хвилин.

Для підтримки електромобілів на континентальному рівні компанія Shell (через мережу NewMotion) надала клієнтам доступ до понад 250 тис. пунктів зарядки, що зробило її найбільшою мережею зарядки електрокарів у Європі.

Підвищення інтересу до електрокарів простежується і в Україні. При цьому в другому кварталі року попит зріс на 145% порівняно з першим. Повідомляється, що українці проявляли активну зацікавленість у придбанні електромобілів у травні 2022 року. В Україні вже є понад 100 тисяч водіїв електромобілів, і ця цифра в майбутньому лише зростатиме.

Що сталий розвиток означає для Shell

11 лютого 2021 року Shell представила стратегію, яка передбачає прискорення її перетворення на постачальника екологічно чистої енергетичної продукції й послуг завдяки розширенню своєї діяльності, зорієнтованої на клієнтів і споживачів. Дотримання фінансової дисципліни й постійне скорочення вуглецевих викидів сприятиме забезпеченню максимальної цінності компанії для акціонерів, клієнтів і соціуму. Стратегія Powering Progress сприяє досягненню найбільш амбітної мети Паризької угоди щодо зміни клімату — обмежити підвищення глобальної середньої температури до 1,5°С у майбутньому.

Це також важлива тема для Shell, так як компанія докладає чимало зусиль для розвитку інфраструктури електрокарів. Ще до війни спільно з YASNO по всій країні було встановлено 13 модулів зарядки електромобілів, і дуже важливо й надалі робити цю інфраструктуру стійкою й доступною.

 

Печать

Коментарии

Войдите чтобы иметь возможность оставлять коментарии

Войти