В начало

WOG відзвітував про сплату податків з початку року

За результатами січня-травня 2024 року мережа WOG сплатила 1,9 грн податків з операційної діяльності на кожен проданий літр пального. Про це повідомляє прес-служба WOG.

Сумарно за п’ять місяців 2024 року компанія перерахувала у бюджети всіх рівнів 5,82 млрд грн. З них 797,2 млн – це податки з операційної діяльності (ПДВ, ПнП, ПДФО, ЄСВ тощо) і 5,023 млрд грн – податки при імпорті.

За розрахунками Консалтингової групи «А-95», за результатами перших трьох кварталів 2023 року «податковий» показник становив 1 грн/л. У IV кв. 2023 року WOG відзвітував про сплату 1,97 грн податків на літр, у І кварталі 2024 року  — 1,91 грн.

«Понад 2 млн грн операційних податків сплатив кожен працюючий АЗК мережі WOG за 5 місяців – це більш ніж красномовний аргумент», — підкреслив Микола Циркун, фінансовий директор мережі АЗК WOG.

Він також зазначив, що податки на персонал за 5 місяців 2024 року становили понад 290,4 млн грн, що на 61% більше порівняно з аналогічним періодом 2023 року. У цю суму входять єдиний соціальний внесок (ЄСВ), податок на доходи фізичних осіб (ПДФО) та військовий збір.

Нагадаємо, що Консалтингова група «А-95» почала досліджувати податкову ефективність найбільших автозаправних мереж із 2020 року. Згідно з розрахунками експертів, за результатами перших трьох місяців 2024 року у трійку лідерів входили Shell (2,83 грн/л), UPG (2,78 грн/л) й OKKO (2,59 грн/л).

Експерти бачать великий потенціал подальшого зростання податкової віддачі мережі WOG, зокрема за рахунок податку на прибуток. Протягом останнього року прибуток мережі стабільно у декілька разів нижчий, ніж в основного конкурента — мережі ОKKO, хоча цінова політика мереж однакова, а обсяги реалізації у кожної станції WOG всього на 15% менші.

Крім цього, в групі WOG на 20% нижчі офіційні оклади працівників, що мало б підвищувати прибуток, але поки цього не спостерігається.

Довідка enkorr

Станом на початок 2024 року у мережі WOG працює 382 АЗК. Вона є четвертою за кількістю АЗС на паливному ринку після групи «Приват» (ANP, Авіас), «Укрнафти» й OKKO і другою за обсягами роздрібної реалізації – близько 75 тис. т на місяць. Мережа також — один із лідерів з продажу гарячих напоїв і фаст-фуду.

Печать

Коментарии

Войдите чтобы иметь возможность оставлять коментарии

Войти