В начало

UNIMOT запустила новий інструмент для гуртових споживачів Польщі

Група UNIMOT першою серед гравців польського ринку запровадила новий продукт — строкові (форвардні) контракти на постачання дизельного пального з фіксованою ціною і фізичною доставкою у визначений період.

Про це повідомляється на офіційній сторінці групи у Facebook.

Як зазначають у компанії, новий інструмент дозволяє гуртовим споживачам — зокрема транспортним компаніям, операторам автопарків і промисловим підприємствам — зафіксувати вартість і обсяг постачання на 1, 2 або 3 місяці наперед.

«Це знижує ризики, пов’язані з волатильністю ринку, і водночас дозволяє скористатися сприятливою ціновою кон’юнктурою», — йдеться у повідомленні.

«Ми бачимо зростання попиту на інструменти, які допомагають ефективно управляти витратами в умовах нестабільних цін на сировину. Форвардні контракти з фізичним постачанням — це відповідь на потребу клієнтів у прозорості та передбачуваності витрат. До цього подібні продукти використовувалися переважно в міжнародному трейдингу», — прокоментував Роберт Бжозовський, віцепрезидент правління з питань торгівлі в UNIMOT.

Операційне виконання контрактів здійснюється за рахунок власної інфраструктури UNIMOT — нафтотерміналів, резервуарного парку, логістичних центрів і автотранспортного парку компанії.

У перспективі компанія не виключає розширення інструмента на інші види пального.

Unimot S.A. — польський енергетичний концерн, найбільший у країні приватний трейдер нафтопродуктів. Компанія також займається трейдингом газу, електроенергії, біопалива.

Печать

Коментарии

Войдите чтобы иметь возможность оставлять коментарии

Войти