Unimot Paliwa, компанія Unimot Group, уклала угоду про перевантаження й зберігання скрапленого газу в Німеччині з HES Wilhelmshaven Tank Terminal GmbH, повідомляє Центр інформації про енергетичний ринок. Таким чином Unimot Group готується до набуття чинності санкціями проти російського скрапленого газу з грудня 2024 року. До договору оренди потужностей для зберігання скрапленого газу додається договір про оренду потужностей для зберігання дизпального.
«У нашій стратегії на 2024-2028 роки першою метою для сегмента скрапленого газу було забезпечення постачання скрапленого газу шляхом створення нового логістичного каналу, що дозволяє закуповувати скраплений газ з альтернативних напрямків, і контракт, укладений з HES Wilhelmshaven Tank Terminal через місяць після оголошення стратегії, є підтвердженням послідовної реалізації цієї мети. Оренда термінала у німецькому Вільгельмсгафені дозволяє нам підготуватися до терміну дії санкцій проти російського LPG, які набудуть чинності в грудні цього року. Прилеглий до термінала порт може прийняти газовози з удвічі більшою місткістю, ніж наші польські порти, а орендований термінал має повну інфраструктуру для транспортування продукту напряму залізницею до Польщі», — каже Роберт Бжозовський, віцепрезидент правління з торгівлі Unimot.
Угода, укладена між Unimot Paliwa та HES Wilhelmshaven Tank Terminal GmbH, передбачає можливість розвантаження й зберігання LPG об’ємом приблизно 8000 тонн.
Договір укладено на визначений термін 48 місяців, починаючи з 1 жовтня 2024 року, з можливістю продовження ще на 24 місяці. Вартість контракту на оренду потужностей для зберігання скрапленого газу у Вільгельмсгафені в перший період його дії оцінюється Unimot Group у 120 млн злотих.
Крім того, Unimot Group погодила з HES ключові умови ще одного контракту на перевалку й зберігання дизельного пального. Гарантована місткість зберігання дизельного пального становитиме 78 тис. кубічних метрів. Сторони мають намір укласти угоду щодо дизельного пального на 18 місяців, починаючи з 1 липня 2024 року, з можливістю продовження ще на 12 місяців. Вартість цього майбутнього контракту має становити приблизно 15 млн злотих.
«Термінал у Вільгельмсгафені дає нам можливість розширити сервіс додатковими продуктами, якими ми із задоволенням скористаємося. Це чудова альтернатива данському дизельному терміналу, орендованому у квітні 2022 року, що дозволяє транспортувати товар тільки морем, з яким ми припиняємо співпрацю через два роки. Термінал у Гульфгавні був ідеальним рішенням на час невизначеності, пов’язаної з нападом росії на незалежну Україну, але зараз ми переходимо на термінал у Вільгельмсгафені, який дає нам більшу гнучкість і, як у разі з LPG, можливість транспортувати дизель з Німеччини залізницею й автотранспортом до Польщі» — додає Роберт Бжозовський.
Угода щодо скрапленого газу й майбутня угода щодо дизельного пального мають розглядатися разом і набудуть чинності одночасно з підписанням останньої з них.
Коментарии
Войдите чтобы иметь возможность оставлять коментарии
Войти