Упродовж січня-березня цього року ПАТ «Укрнафта» реалізувало 52,6 млн літрів пального в картках і талонах. Про це компанія повідомляє на своїй сторінці у мережі Facebook.
«За І квартал 2024 року «Укрнафта» реалізувала 52,6 млн літрів пального в картках і талонах NAFTAКартка. Зокрема 18,7 млн літрів – у березні», – йдеться у дописі.
Як зазначають у компанії, загалом із початку 2023 року, коли «Укрнафта» запустила власну B2B програму, продано 140,4 млн л пального.
При цьому кількість клієнтів – як державних, так і приватних підприємств – перевищує 3 тис..
Як відомо, власну паливну програму (картки й талони) для юридичних і фізичних осіб «Укрнафта» запустила з нуля у лютому 2023 року.
За цей час підписано 6 міжемітентських договорів щодо талонів і 9 – щодо карток. Талони «Укрнафти» приймають на 866 АЗК, картки – на 1 003 АЗК по всій країні, зокрема у таких мережах, як SOCAR, Ovis, VST та інших.
Регіональні офіси з продажу відкрито в Івано-Франківську, Одесі, Дніпрі, Луцьку, Хмельницькому, Вінниця, Кам'янці-Подільському, Харкові, Запоріжжі, Полтаві, Львові, Черкасах, Мукачеві.
Як писав enkorr раніше, торік «Укрнафта» продала 89 млн л пального талонами й картами.
Видання також повідомляло, що найближчим часом ПАТ «Укрнафта» розпочне реалізацію AdBlue від українського виробника своїм бізнес-клієнтам.
Коментарии
Войдите чтобы иметь возможность оставлять коментарии
Войти