Китайські автовиробники у жовтні втратили позиції на європейському ринку, відступивши від рекордної частки, яку вони захопили місяцем раніше.
У гібридних категоріях, де такі виробники, як BYD Co. й MG SAIC Motor Corp., переживають спад, їхня частка як групи впала приблизно на 3 процентні пункти — до 12,6% від піка вересня, згідно з даними дослідницької компанії Dataforce. Реєстрація нових електромобілів, ключової категорії для китайських брендів, знизилася до 11,8% із 12,6% у ЄС, країнах ЄАВТ і Великій Британії.
Падіння було зумовлене головним чином зниженням продажів у Великій Британії, зі слів аналітика Dataforce Бенджаміна Кібіса. На решті ринку китайська частка продовжувала зростати. Попри спад, китайські бренди показали другий найкращий місяць за всю історію спостережень, виходячи з частки ринку електромобілів, гібридів і загальної частки ринку.
Компанії Chery Automobile Co. та Zhejiang Leapmotor Technology Co. цього року продемонстрували експоненціальне зростання, пропонуючи доступні моделі й різні трансмісії. Chery зосередилася на ринках, чутливих до вартості, зі своїми брендами Omoda й Jaecoo, орієнтуючись на Іспанію та Італію.
Leapmotor розширює співпрацю з власником Fiat і Peugeot, компанією Stellantis NV, доповнюючи лінійку партнера хетчбеком T03 з акумуляторним живленням. Зараз компанія конкурує з BYD на ринках, таких як Німеччина, за домінування серед китайських брендів електромобілів.
Зі слів консультанта Jato Dynamics Даніеле Міністері, T03 від Leapmotor має «значний потенціал» за ціною трохи менш як €19 тис. ($22 036). Виробник «надає Stellantis багато можливостей для розширення своїх ноу-хау в галузі автомобілів на нових джерелах енергії», — зазначив він.
Вересень став знаковим місяцем для китайських автовиробників у Європі: вони вперше перевершили південнокорейські бренди, такі як Kia Corp.. Цього року китайські компанії стабільно розширюють присутність на ринку, у багатьох випадках відходячи від продажу винятково електромобілів, щоб задовольнити попит на гібридно-електричні моделі.
Зокрема BYD швидко розвинула свою мережу продажів у Великій Британії. Її стратегія окупилася у вересні — місяці, який традиційно є сильним для продажів завдяки зміні номерних знаків двічі на рік.
Коментарии
Войдите чтобы иметь возможность оставлять коментарии
Войти