В начало

У квітні ринок напівпричепів скоротився на 10%

У квітні перевізники придбали 1 182 нові й уживані напівпричепи, що на 9,4% менше, ніж у березні, й на 55,4% —  за аналогічний період минулого року. Про це повідомляє Інститут досліджень авторинку.

62,4%, або 738 шт., припало на внутрішні перепродажі, майже 31%, або 364 шт., — вживаний імпорт. Решта — нові напівпричепи, з яких 4,7% (55 шт.) імпортовані, 2,1% (25 шт.) виготовлені в Україні.

Найпопулярнішими причепами на внутрішньому ринку були самоскиди, а також бортові тентові варіанти й контейнери. Серед виробників лідером став німецький Shmitz Cargobull, виробів якого купили 172 шт.. Друге і третє місця зайняли також німецькі марки — Krone (90 шт.) і Kögel (76 шт.) відповідно.

Як зазначає інститут, серед вживаних автомобілів з-за кордону популярними були тентові варіанти, а також рефрижератори й тентовані платформи. І тут перше місце посів Shmitz Cargobull  (151 перша реєстрація), друге і третє — Krone (56 шт.) і Kögel (30 шт.).

Щодо закупівель нових напівпричепів, то тут наймасовішими були самоскиди. Далі йдуть платформи й бортові тентові варіанти. Німці Shmitz Cargobull і тут посіли перше місце (26 шт.). На другому місці — український завод Everlast (9 шт.). Трохи менше — у TAD і Mega, по 8 шт. кожен.

Як раніше повідомляв enkorr, минулого місяця на українському ринку попит на вантажівки впав на 6%. Так, упродовж квітня було реалізовано 982 нові комерційні автомобілі (вантажні й спеціалізовані).

Печать

Коментарии

Войдите чтобы иметь возможность оставлять коментарии

Войти