В начало

У березні у польські порти надходив індійський і канадський дизель

Надходження морських партій дизпального у польські порти в березні залишалися на низькому рівні. Минулого місяця обсяги перевалки палива становили 229 тис. т, це на 8% менше порівняно з лютим, свідчать дані Консалтингової групи «А-95».

У березні вперше з липня 2023 року польські порти не приймали танкерів з США. Але тут не варто шукати політичного контексту, зазначив один з імпортерів американського палива. «Ми дивимося на ціни й арбітражні вікна», — сказав представник польської компанії, який додав, що у регіоні є більш привабливі пропозиції.

Водночас у березні до Польщі вперше потрапив дизель канадського виробництва. Партію обсягом 35 тис. т було відвантажено з канадського термінала Irving Oil Courtenay Bay.

Найбільші обсяги дизпального минулого місяця було доставлено з Фінляндії. З термінала Neste Oil у Порвоо надійшло 74 тис. т продукту.

Обсяги постачань з Данії становили 47 тис. т, тоді як з іншої скандинавської країни, Швеції, відвантажень не було.

Постачання з регіону ARA продовжували скорочуватися в березні. З Бельгії надійшло 32 тис. т продукту, це на третину менше порівняно з лютим. З Нідерландів постачань палива не було другий місяць поспіль.

Після багатомісячної перерви відновилися постачання індійського дизелю. Вперше з грудня 2023 року до Польщі прибуло 39 тис. т продукту виробництва Reliance Industries.

Основні обсяги палива у березні надходили на термінал Baltchem у Свіноуйсьце, сюди було доставлено 172 тис. т. Решта обсягів припала на Гдиню, тоді як термінал у Гданську минулого місяця дизельні вантажі не приймав. 

В I кварталі обсяги перевалки дизпального й газойлю у польських портах впали на 20%, до 891 тис. т.

Печать

Коментарии

Войдите чтобы иметь возможность оставлять коментарии

Войти