В начало

Стрибок попиту на СПГ в Індії підтримує імпорт в Азію в червні

Очікується, що імпорт скрапленого природного газу (СПГ) в Азію дещо знизиться в червні порівняно з травнем, оскільки посилення Індії стримає апетит регіону, який найбільше купує охолоджене паливо.

Відповідно до даних, зібраних товарними аналітиками Kpler, Азія планує імпортувати 23,18 млн метричних тонн СПГ у червні, що трохи менше порівняно з 23,55 млн у травні, але на 8,9% більше порівняно з 21,28 млн у червні минулого року.

Переважно стабільний результат у червні порівняно з попереднім місяцем відображає незначну зміну надходжень до Китаю і Японії, двох найбільших світових імпортерів СПГ відповідно.

Китай планує імпортувати 6,17 млн тонн у червні, що незначно змінилося порівняно з 6,19 млн у травні й 6,20 млн з червня 2023 року.

За оцінками аналітиків, прибуття в Японію в червні становило 4,69 млн тонн, що незначно менше порівняно з 4,80 млн у травні й 4,92 млн у червні 2023 року.

Справжня активність на азійському ринку СПГ відбувається в Індії, четвертому за величиною імпортері на континенті, який планує отримати 2,72 млн тонн у червні, що є другим найбільшим показником за всю історію й більше, ніж у травні, коли зафіксовано 2,46 млн.

Червневий імпорт також на 54% перевищує 1,77 млн тонн за той самий місяць 2023 року, а імпорт за перше півріччя на рівні 13,71 млн майже на третину перевищує 10,44 млн за той самий період торік.

Структура імпорту в Індію також свідчить про значне збільшення надходжень зі Сполучених Штатів, причому в червні очікується вивантаження рекордних 960 тис. тонн.

Це більше порівняно з 470 тис. тонн у травні й майже вдвічі перевищує попередній рекорд місяця – 580 тис. тонн у червні 2021 року.

На збільшення постачань зі Сполучених Штатів, ймовірно, діють дві причини: по-перше, американські виробники шукають альтернативні Європі ринки, де імпорт СПГ скоротився в останні місяці.

Друга причина, ймовірно, полягає в тому, що американські вантажі пропонуються за нижчою ціною для інших провідних вантажовідправників Катару й Австралії, особливо тому, що ціни на природний газ у США залишаються на рівні, який дозволив би їхнім заводам пропонувати вантажі за конкурентоспроможними цінами й усе ще отримувати прибуток.

Печать

Коментарии

Войдите чтобы иметь возможность оставлять коментарии

Войти