В начало

США запровадили санкції проти третього китайського НПЗ через іранську нафту

Міністерство фінансів США запровадило санкції проти нафтопереробного заводу (НПЗ) у Китаї, а також операторів портових терміналів, суден, компаній та окремих осіб, звинувачуючи їх у сприянні торгівлі іранською сирою нафтою, що, з їхніх слів, фінансує військові сили Тегерана й порушує чинні санкції США. Про це повідомляє Bloomberg.

Hebei Xinhai Chemical Group, Ltd., так званий НПЗ «чайник» у провінції Хебей, був головною метою четвергових дій. У своїй заяві Міністерство фінансів вказало, що завод отримав кілька партій іранської нафти на сотні мільйонів доларів від суден, що працюють у складі «тіньового» флоту.

Разом з НПЗ, Міністерство фінансів також запровадило санкції проти трьох фірм за експлуатацію термінала у порту «Дуньїн», який, як вважають у США, прийняв кілька партій іранської нафти з минулого року. Міністерство також запровадило санкції проти шести танкерів і двох капітанів суден, громадян Індії, за нібито транспортування іранської нафти.

Hebei Xinhai — це третій китайський НПЗ «чайник», проти якого США запровадили санкції після того, як вони вжили заходів щодо одного в провінції Шаньдун у березні й другого у квітні. Компанія також володіє сингапурським нафтовим брокером Xing AO Energy PTE. LTD., на якого теж наклало санкції Міністерство фінансів США.

Підвищена увага до цих незалежних НПЗ у Шаньдуні, найбільших покупців іранської сирої нафти, – частина кампанії «максимального тиску» на Тегеран, замовленої президентом Трампом і проведеної Міністерством фінансів, яке впроваджує основну частину санкцій США.

США, «як і раніше, мають намір посилити тиск на всі елементи ланцюжка постачання нафти Ірану, щоб запобігти отриманню режимом доходів для просування своєї дестабілізуючої програми», – заявив міністр фінансів Скотт Бессент.

Доходи від нафти мають вирішальне значення для Тегерана і є рятівним колом для приватних переробників Шаньдуна. У минулому торгівля сприяла перевантаженням з судна на судно у водах біля узбережжя Малайзії, щоб приховати походження вантажів.

Репресії з боку США, а також Китаю, з січня, підірвали цей ланцюжок постачання. Відтоді трейдери звернулися до приватних причалів для отримання вантажів.

Печать

Коментарии

Войдите чтобы иметь возможность оставлять коментарии

Войти