В начало

США впровадили санкції проти сингапурського інспектора нафтових вантажів

Запровадження Вашингтоном санкцій проти сингапурської нафтогазової сервісної компанії викликало хвилі в місцевій торговельній спільноті, водночас знову зосередивши увагу на таємному ланцюжку постачань, який переміщує іранську нафту до Китаю.

Компанію CCIC Singapore Pte, яка проводить перевірки якості й перевіряє походження вантажів, Міністерство фінансів цього тижня внесло до чорного списку за нібито перевірку іранських нафтових постачань, призначених для Китаю, й приховування їхнього справжнього походження.

Цей крок США відбувається на тлі посилення Вашингтоном тиску на енергетичну промисловість Ірану, а також проведення перемовин з Тегераном щодо ядерної програми країни. Президент США Трамп цього тижня пригрозив, що він зведе експорт іранської нафти до «нуля», якщо вони не досягнуть угоди.

На підтримку цієї стратегії Міністерство фінансів запровадило кілька хвиль санкцій, щоб порушити потік сирої нафти від члена ОПЕК до його основного ринку в Китаї, де більшість вантажів перевозять для невеликих приватних нафтопереробних заводів (НПЗ), яких називають «чайниками». З цією метою були атаковані судна, переробники й торгові компанії.

CCIC Singapore – підрозділ китайського державного підприємства China Certification and Inspection Group. Електронні листи й дзвінки до китайського й сингапурського підрозділів CCIC залишилися без відповіді. Вебсайт компанії у місті-державі перестав працювати. Людина, яка відчинила двері офісу у Сингапурі, відмовилася від коментарів.

Інспектори вантажів – важлива, але маловідома ланка у світі торгівлі, саме вони забезпечують сторонні вимірювання якості, кількості та інших специфікацій вантажів під час їх купівлі й продажу. Вони також надають сертифікати як позначки того, що матеріали відповідають необхідним характеристикам.

CCIC Singapore широко використовувався торговельними компаніями, а також великими енергетичними компаніями, що працюють у Сингапурі й Малайзії та їхніх околицях, зі слів трейдерів, які попросили не називати їхніх імен, обговорюючи делікатні питання. Після запровадження санкцій користувачі поспішили шукати альтернативи, повідомили джерела.

Серед звинувачень, Управління контролю за іноземними активами казначейства заявило, що CCIC Singapore, «ймовірно», надала фальсифіковані документи, що приховують назву судна, а також засвідчують, що її іранський нафтовий вантаж був малайзійською важкою сирою нафтою.

Води навколо Сингапуру й Малайзії є гарячою точкою для так званої діяльності «тіньового» флоту, включаючи переміщення з судна на судно. Ця добре відома тактика розроблена для маскування відстеження історії й використання судна.

За даними Управління контролю за іноземними активами, CCIC Singapore надавала інспекційні послуги під час переміщення з судна на судно близько 2 млн барелів іранської нафти наприкінці минулого року. Нафта була переміщена з санкційного судна Siri, пов'язаного з Sepehr Energy, яке також було заарештовано.

Печать

Коментарии

Войдите чтобы иметь возможность оставлять коментарии

Войти