Мережа автозаправних станцій «БРСМ-Нафта» оголосила про старт партнерства з маркетплейсом Temu. Першим напрацюванням колаборації стали наліпки-обереги із зображенням діви Марії, розказали в компанії.
Зі слів представників «БРСМ», ці цілющі наліпки, які слід розміщувати на паливному баку, сприятимуть підвищенню якості пального.
«Ми продовжуємо на практиці реалізовувати наш девіз: «Турбота про людей і авто». Ці наліпки – сучасна альтернатива іконкам в салоні авто», — йдеться у заяві мережі.
Наклейки вже доступні на касах АЗС. Для поціновувачів стилю — кілька варіантів дизайну: класичний образ богородиці й версія зі світловідбиваючим ефектом. Для сміливців, які заправлять повний бак, наліпка йде у подарунок.
«Українським водіям треба більше віри й надії. Тому найближчим часом планується колекція з архангелами», – розкрили в «БРСМ» перспективи розширення співпраці з Temu.
Нагадаємо, власник мережі Андрій Біба відомий своїми проєктами з підтримки Української православної церкви московського патріархату. За його допомогою було збудовано декілька десятків церков УПЦ МП по всій Україні.
*Ця новина є художнім твором редакції Enkorr. Будь-які збіги – випадкові.
Коментарии
Войдите чтобы иметь возможность оставлять коментарии
Войти