Європейський Союз запровадив санкції проти трьох суден, які допомагали перевозити газові вантажі з російського проєкту «ямал СПГ», що ще більше скоротило доходи москви від енергетики. Про це повідомляє Bloomberg.
Судна «North Moon», «North Ocean» і «North Light» були включені до 17-го пакету санкцій, прийнятого Європейською Радою 20 травня. Суднами керує токійська компанія Mitsui OSK Lines Ltd., провідний оператор судноплавства СПГ, згідно з базою даних Equasis.
Несподівані санкції проти суден відомої судноплавної компанії підкреслюють зростаючі зусилля ЄС, спрямовані на те, щоб підштовхнути москву до мирної угоди з Україною, враховуючи обхідні шляхи до раніше запроваджених обмежень.
ЄС нещодавно заборонив перевалку російського скрапленого природного газу, що прямує до Азії, в європейських портах, тому країна перенесла такі операції поблизу свого порту «мурманськ». Це подовжило транспортування у Китай, але дозволило заводу «ямал СПГ» продовжувати відправляти свої вантажі.
«Судна експлуатуються таким чином, щоб сприяти або підтримувати дії чи політику з експлуатації, розвитку або розширення енергетичного сектору в росії, включаючи енергетичну інфраструктуру», — йдеться в опублікованому списку обмежень Європейської Ради.
Компанія Mitsui OSK Lines підтвердила, що три судна перебувають під її управлінням. «Ми маємо намір повністю співпрацювати з урядами ЄС та Японії у дотриманні санкцій, — йдеться в заяві компанії для Bloomberg News. — Ми проведемо консультації з різними сторонами й вживатимемо відповідних заходів».
Попередні західні обмеження були зосереджені на так званому тіньовому флоті, підозрюваному в перевезенні вантажів із підсанкційного проєкту «арктик СПГ-2».
Нещодавно три судна допомогли перевезти вантажі з «ямал СПГ», який не перебуває під санкціями. Вони забирали вантажі, перевантажені поблизу порту «мурманськ», куди ті прибувають на суднах льодового класу безпосередньо із заводу, згідно з даними про судноплавство, зібраними Bloomberg.
Заборона ЄС на перевалку російського СПГ у Європі набула чинності 26 березня. Жодне з трьох суден не доставило вантажі до Європи з того часу, натомість прямуючи до Китаю й Тайваню, згідно з даними, зібраними Bloomberg.
Коментарии
Войдите чтобы иметь возможность оставлять коментарии
Войти