Продажі електромобілів Tesla, вироблених у Китаї, у листопад зросли на 9,9% порівняно з минулим роком. Водночас американський автовиробник стикається з жорсткою конкуренцією на ринках Китаю і Європи.
Продажі автомобілів Model 3 й Model Y, виготовлених на заводі Tesla у Шанхаї, включаючи експорт до Європи та інших ринків, зросли на 41% порівняно з жовтнем. Про це свідчать дані Китайської асоціації легкових автомобілів, опубліковані 2 грудня.
Зростання продажів відбулося після того, як компанія Ілона Маска минулого місяця представила у Китаї варіант свого бестселера Model Y із заднім приводом і збільшеним запасом ходу. Це стало продовженням попередніх запусків на ринку — версії Model 3 з більшим запасом ходу й шестимісного Model Y L.
Річне зростання у листопаді було найстрімкішим за останні 14 місяців.
Основний бізнес Tesla зазнає тиску, зокрема з боку китайських конкурентів, тоді як Ілон Маск перемикає свою увагу на розвиток безпілотних таксі й гуманоїдної робототехніки.
Новачок у сфері електромобілів Xiaomi швидко став конкурентом Tesla у Китаї, випустивши седан SU7 та позашляховик YU7, і вже перевищив свій план продажів у 350 тис. автомобілів на цей рік.
Найбільший китайський конкурент Tesla — компанія BYD — минулого місяця зафіксувала рекордні закордонні постачання понад 130 тис. автомобілів. В останні місяці BYD продовжує перевершувати Tesla за продажами у Європі.
Ведучи загострену боротьбу у внутрішньому бюджетному сегменті з конкурентами Geely, Leapmotor та іншими виробниками, які встановлюють нові рекорди продажів, BYD повідомила про падіння світових продажів третій місяць поспіль у листопаді.
Коментарии
Войдите чтобы иметь возможность оставлять коментарии
Войти