В начало

Постачання ДП і газойлів у європейські порти скорочуються

Минулого тижня обсяги надходжень дизпального й газойлів у порти ЄС зменшилися на третину, до 608 тис. тонн, свідчать дані Консалтингової групи «А-95». Це мінімальний тижневий показник із початку року. Зменшення постачань відбулося за рахунок скорочення імпорту вантажів із США й країн Близького Сходу.

Сполучені Штати зменшують експорт третій тиждень поспіль напередодні початку ремонтних робіт. Крім того, деякі заводи, розташовані в Мексиканській затоці, почали збільшувати продажі дистилятів у Мексику й Бразилію, водночас скоротивши пропозицію для європейських споживачів.

Попит на американське дизпальне в Бразилії зростає в першу чергу за рахунок скорочення обсягів постачань продукту з росії. В бразильські порти російське паливо відвантажується з приморська, але, як раніше повідомляв enkorr, у вересні перевалка дистилятів у цьому балтійському порту зменшиться приблизно на 30% через початок осіннього сезону ремонтних робіт на НПЗ.

Надходження дизпального й газойлю в Європу з Близького Сходу зменшуються четвертий тиждень поспіль. Минулого тижня з арабських країн та Ізраїлю в порти ЄС прибуло 209 тис. тонн продукту, це на 27% менше порівняно з 4-10 вересня.

Дані «А-95» показують, що близькосхідні виробники останнім часом збільшують постачання в країни африканського континенту, також великі партії продукту було відвантажено з ОАЕ й Саудівської Аравії у Бразилію й Уругвай.

Обмежені обсяги надходжень дистилятів у Європу сприяють збереженню високого дизельного крек-спреду на європейських НПЗ. Минулого тижня маржа виробництва дизпального у північно-західній Європі залишилася практично незмінною й становить $40 за барель. На цьому тлі європейські компанії розраховують на те, що нафтопереробні заводи не будуть проводити масштабних ремонтів, це дозволить уникнути суттєвого зменшення виробництва в Європі.

Печать

Коментарии

Войдите чтобы иметь возможность оставлять коментарии

Войти