Мережа АЗК Ukrnafta стрімко нарощує частку корпоративних продажів: понад 45% усіх проливів наразі здійснюється за паливними талонами і картками.
Про це в інтерв’ю для видання Retail Association of Ukraine (RAU) повідомив генеральний директор ТОВ «Укрнафта-Постач» Руслан Старовойтенко.
З його слів, з початку запуску програми у лютому 2023 року компанія емітувала вже понад 120 тис. паливних карток, а кількість укладених договорів перевищила 17 тис..
«Це означає, що тисячі компаній та установ різних форм власності й напрямів діяльності вже стали нашими клієнтами. Це логістичні й аграрні компанії, малий і середній бізнес, «Укрпошта», «Укрзалізниця», правоохоронні органи, а також медичні установи, заклади освіти та культури, зокрема інститути, театри, й навіть Київський цирк», — розповів топменеджер.
Серед корпоративних партнерів — логістичні, аграрні підприємства, малий та середній бізнес, які активно користуються продуктами NAFTAКарта та талонами для оптимізації витрат на пальне.
Він наголосив, що програма реалізується через ТОВ «Укрнафта-Постач», офіційного оператора безготівкового обслуговування мережі Ukrnafta.
«На сьогодні наші офіси з продажу є вже у 17-ти містах України. Тепер це не тільки Київ, але й Львів, Івано-Франківськ, Луцьк, Кам’янець-Подільський, Вінниця, Дніпро, Біла Церква, Запоріжжя, Черкаси, Хмельницький, Одеса, Полтава, Харків, Ужгород, Чернігів і Рівне», — розповів Старовойтенко.
«Укрнафта» — найбільша нафтовидобувна компанія України, оператор національної мережі АЗС. У березні 2024 року компанія вступила в управління активами Glusco і загалом оперує 545 АЗК — 461 власною й 84 в управлінні.
Компанія реалізує комплексну програму відновлення діяльності й оновлення формату автозаправних станцій своєї мережі. З лютого 2023 року випускає власні паливні талони й картки «NAFTAКартка», що реалізуються юридичним і фізичним особам через ТОВ «Укрнафта-Постач».
Коментарии
Войдите чтобы иметь возможность оставлять коментарии
Войти