У минулому місяці українці придбали 7,9 тис. ввезених з-за кордону вживаних легковиків віком до 5 років. Про це повідомляє асоціація «Укравтопром» на своєму телеграм-каналі.
Як зазначається у повідомленні, загалом у серпні автопарк України поповнили 22,7 тис. легковиків з пробігом. Таким чином, авто віком до 5 років становлять 35% від цієї кількості.
У цьому сегменті найбільшу частку зайняли електромобілі — 51%.
Далі йдуть бензинові авто — 35%, гібридні — 9%, дизельні — 4% й автомобілі з ГБО — 1%.
Серед найпопулярніших моделей вживаних автівок віком до 5 років опинилися такі:
Як уже писав enkorr, бум електромобілів в Україні значною мірою пояснюється чинними податковими пільгами на їх імпорт. Однак ці стимули мають завершитися вже до кінця року.
Тому лобі цього бізнесу в Україні активізувалося — у Верховній Раді зареєстровано одразу два законопроєкти, що передбачають продовження пільгового режиму на ввезення електрокарів після 1 січня 2026 року.
Водночас голова парламентського Комітету з питань фінансів, податкової та митної політики Данило Гетманцев публічно заявив, що жодного продовження не буде — пільги діятимуть тільки до кінця 2025 року.
Критики чинної моделі вказують на великі фіскальні втрати. Так, за оцінкою директора Консалтингової групи «А-95» Сергія Куюна, через пільговий імпорт електромобілів держава щомісяця недоотримує щонайменше 2 млрд грн.
«Давайте ми ці експерименти відкладемо на після війни. Тому що якщо ми не встоїмо, то нам уже не те що електромобілі — нам уже нічого не допоможе», — наголосив експерт.
Коментарии
Войдите чтобы иметь возможность оставлять коментарии
Войти