Азотний холдинг Ostchem 2023 року виготовив і реалізував 9,1 млн літрів AdBlue, це 19% усього ринку. Про це повідомляється у прес-релізі групи Group DF, до якої входить Ostchem.
«2023 року український ринок AdBlue зріс більш ніж удвічі (+108%), порівняно з минулим роком, до 48,9 млн літрів. Потреби ринку успішно закривають українські виробники, які удвічі наростили випуск реагенту. Ostchem швидко збільшує ринкову частку, ми відкрили додатковий цех із виробництва AdBlue ємністю 800 тонн на Черкаському «Азоті». В найближчій перспективі розглядаємо будівництво аналогічного за масштабами виробництва на «Рівнеазоті», − наголосив керівник проєкту AdBlue Ostchem Петро Дульський.
Загальний обсяг ринку AdBlue, зазначають, 2021 року становив 32,9 млн літрів, 2022-го − 23,5 млн літрів, 2023 року − 48,9 млн літрів.
При цьому українські підприємства 2023-го подвоїли обсяги виробництва, наростивши випуск продукції з 15,3 до 30,4 млн літрів.
"Таким чином, сьогодні на українських виробників припадає 58,1% ринку. Низка великих трейдерів і українські споживачі поступово відмовляються від імпортної продукції на користь вітчизняної. Основними продавцями українського ринку AdBlue є Ostchem, СrossСhem, ChemElements, ТІЗ-Карбогаз", − йдеться в повідомленні.
Ostchem продовжить втілювати заявлену раніше стратегію розвитку азотного бізнесу, в основі якої – інвестиції в збільшення потужностей з виробництва AdBlue і поступове витіснення імпортної продукції за рахунок якості й ціни.
«Ми планово нарощуватимемо нашу присутність у роздрібних мережах і вже зараз виходимо на контракти з великими мережами АЗС, такими як WOG і «Укрнафта». Пріоритети 2023 року – будівництво нових виробничих потужностей, зростання нашої частки ринку, розвиток збутової мережі й відпрацювання логістичних питань. Ми вже представлені у Харкові, Вінниці, Ковелі, Одесі, Дніпропетровську і Мукачеві, в наших планах – представництва в усіх регіонах. Паралельно розвиваємо новий напрямок – робота з міжнародними компаніями і вихід на ринки ЕС. Ми системно підтверджуємо якість нашої продукції не лише у власній лабораторії, а й в лабораторіях Німеччини і Польщі», – додав Дульський.
За оцінками Group DF, обсяг європейського ринку AdBlue перевищує 4,5 млрд літрів/рік. Найбільшими споживачами AdBlue є Німеччина (1,1 млрд літрів/рік), Франція (1,01 млрд літрів/рік), Італія (0,6 млрд літрів/рік), Іспанія (0,62 млрд ) і UK (0,6 млрд літрів/рік).
AdBlue – присадка для дизельних автомобілів, що знижує вміст оксидів азоту у вихлопах дизельних двигунів на 90%. Використання AdBlue передбачено європейськими екологічними нормами Євро-4-5-6 і є обов'язковим для дизельних автомобілів, що відповідають стандартам ЄС.
Нагадаємо, у червні 2023 року Ostchem розпочав виробництво спеціальної автомобільної присадки AdBlue.
Коментарии
Войдите чтобы иметь возможность оставлять коментарии
Войти