В начало

Orlen закликав водіїв не запасатись пальним

Польський державний нафтопереробний завод Orlen SA закликав поляків утриматися від накопичення пального після повідомлень про те, що його спроба знизити ціни спричиняє дефіцит дизпального на деяких АЗС. Про це повідомляє Bloomberg.

Постачання пального на торгові точки Orlen і оптовим клієнтам «безперебійні», і будь-які тимчасові нестачі вирішуються, йдеться у відео-заяві компанії, оприлюдненій пізно у вівторок. Фірма також заявила, що не планує змінювати цінову політику, яка зробила польське паливо найдешевшим у Європі.

Спроба Orlen захистити поляків від зростання світових цін на нафту перед парламентськими виборами 15 жовтня починає мати зворотний результат. Побоювання, що ціни зростуть після голосування, підвищують попит. Більше іноземців з’являється на автозаправних станціях біля кордону, оскільки ДП у найбільшому східному члені Європейського Союзу приблизно на 30% дешевше, ніж у Німеччині, й на 20% дешевше, ніж у Чехії.

Підрозділ Shell Plc запровадив ліміт у 100 літрів для закупівлі пального на деяких своїх станціях у Польщі, посилаючись на обмежену доступність. BP Plc заявила, що ситуація в Польщі є «вимогливою», а в угорській MOL стежать за подіями на польському ринку.

«Останнім часом ми спостерігаємо збільшення попиту на паливо, — повідомили в MOL. – За потреби ми можемо розглянути можливість встановлення обмежень на продаж на деяких АЗС, щоб забезпечити постачання для наших постійних клієнтів».

В Угорщині спроби захистити споживачів від стрибка цін на енергоносії після початку повномасштабної російсько-української війни шляхом запровадження обмеження ціни на пальне 2022 року стали нежиттєздатними після різкого зростання попиту, падіння пропозиції й обслуговування єдиного нафтопереробного заводу в Угорщині.

Брокерська компанія Trigon Dom Maklerski SA заявила, що цінова політика Orlen не стійка, і нафтопереробнику доведеться «суттєво» підвищити ціни після виборів. Orlen контролює 65% паливного ринку й керує 1 900 АЗС у Польщі.

«Логістика вже стала дуже напруженою, і цистерни не в змозі доставити пальне вчасно», — написав у примітці аналітик Trigon Міхал Козак.

Печать

Коментарии

Войдите чтобы иметь возможность оставлять коментарии

Войти