В начало

ОККО пригостила військових 2,7 млн хотдогів і 4,5 млн напоїв

Від початку великомасштабного вторгнення мережа ОККО безкоштовно відпустила українським військовим майже 4,5 млн чашок кави/чаю і понад 2,7 млн хотдогів. Про це enkorr повідомили у прес-службі мережі.

«Із перших днів вторгнення і донині, у рамках проєкту «Зігріваємо захисників», безкоштовно годуємо на своїх АЗК захисників і захисниць поблизу гарячих точок», – сказали у прес-службі компанії.

Зі слів керівниці департаменту корпоративних комунікацій ОККО Ярослави Полякової, проєкт «Зігріваємо захисників» стартував ще в березні 2022 року на всіх прифронтових АЗК.

Станом на зараз акція діє на 56 АЗК Дніпропетровської (частина АЗК), Донецької (всі відкриті АЗК), Запорізької (всі відкриті АЗК), Миколаївської (частина АЗК), Сумської (всі відкриті АЗК), Харківської (всі відкриті АЗК), Чернігівської (тільки АЗК №77, с. Городище) і Херсонської (всі відкриті АЗК) областей.

Загалом за 2 роки дії проєкту (станом на 27 лютого 2024 року) було приготовано 4 466 288 порцій кави/чаю, 2 726 670 хотдогів. Із них за перший рік дії проєкту (станом на 28 лютого 2023 року) на АЗК ОККО приготували 1 321 678 порцій кави/чаю і 783 378 хотдогів.

Упродовж другого року – на 27 лютого 2024 року – цифри збільшилися: було приготовано 3 144 610 порцій кави/чаю і 1 943 292 хотдогів.

Зі слів Полякової, до проєкту активно долучаються й клієнти мережі АЗК ОККО.

«Зробити це легко, в додатку або на сайті Fishka треба зайти в розділ «Благодійність» і перерахувати довільну суму балів на каву та хотдог для військових», – каже вона.

У компанії додають, що ОККО й надалі підтримуватиме захисників, годуючи їх хотдогами і пропонуючи гарячі напої.

Як повідомляв enkorr, ОККО посіла місце у першій десятці компаній, які допомагають силам оборони з початку повномасштабного вторгнення, й перше серед операторів ринку нафтопродуктів. Внесок мережі — 1,4 млрд грн.

Компанія також лідер зі сплати податків на паливному ринку й за показником прибутковості АЗС. Протягом року спільно із фондом «Повернись живим» мережа реалізувала два етапи проєкту «Око за Око», перераховуючи 1 грн з кожного літра фірмового пального Pulls. Сумарно було зібрано 725 млн грн. Наразі проходить третій етап проєкту, мета якого – збір 500 млн грн на 10 «Пульстронів» – комплексів розвідки й ураження – для десантно-штурмових військ.

Печать

Коментарии

Войдите чтобы иметь возможность оставлять коментарии

Войти