В начало

Індійська Nayara знижує завантаження НПЗ після санкцій ЄС

Компанія Nayara Energy Ltd. знижує коефіцієнт використання потужностей на своєму нафтопереробному заводі (НПЗ) на заході Індії, оскільки все більше вітчизняних і міжнародних партнерів відмовляються від співпраці після того, як ЄС запровадив санкції проти компанії. Про це повідомляє Bloomberg.

НПЗ Vadinar потужністю 400 тис. барелів на добу (б/д) наразі працює приблизно на 70-80%, повідомили джерела на умовах анонімності через делікатність питання. Зазвичай індійські переробники використовують заводи майже на 100% від номінальної потужності або навіть вище.

Зниження обсягів виробництва пов’язане зі зростанням логістичних труднощів і відвертанням торгових партнерів від Nayara, що ускладнює для компанії монетизацію й транспортування продукції клієнтам.

Цього тижня місцеві судновласники переглядають свої відносини з Nayara, посилаючись на тиск з боку груп взаємного страхування, відомих як клуби P&I, повідомили два судноплавні брокери, які спеціалізуються на ремонті танкерів для індійських маршрутів. Багато суден, що курсують прибережними маршрутами Індії, покладаються на клуби P&I, що базуються у Великій Британії та інших країнах Європи, які дотримуються санкцій ЄС.

Судна, які обробляють вантажі Nayara, можуть втратити страхове покриття від західних клубів P&I, які здебільшого представляють європейських страховиків.

Речник компанії не одразу відповів на електронні листи й телефонні повідомлення з проханням прокоментувати ситуацію. Nayara експортує до 30% свого виробництва нафтопродуктів, а решту реалізує на внутрішньому ринку через власну мережу автозаправних станцій і державні НПЗ, згідно з даними рейтингового агентства CareEdge.

Принаймні одне судно — Bourbon — наразі простоює біля узбережжя Індії після завантаження пального Nayara з порту «Вадінар», згідно з даними відстеження руху суден. Танкер, що належить мумбайській компанії Seven Islands Shipping і охоплений британським клубом P&I NorthStandard, мав доставити дизельне пальне до Мангалура.

Вантажовідправники уважно стежать за ситуацією з цим судном через конфіденційність щодо вантажу Nayara й ризик втрати західного страхового покриття. Seven Islands не надали коментаря у відповідь на запит.

«Хоча індійська компанія сама по собі може не підпадати під санкції ЄС, NorthStandard підпадає під регулювання ЄС і не може надавати страхове покриття для торгівлі, яка може призвести до порушення клубом санкцій», — зазначив речник P&I, не згадуючи про Bourbon чи Seven Islands Shipping.

NorthStandard також опублікував циркуляр, у якому йдеться, що всі клуби P&I у Міжнародній групі — асоціації клубів — видали аналогічні повідомлення своїм членам: покриття для торгівлі, яка порушує чинні санкції ЄС, не повинно надаватися.

Європейський Союз запровадив санкції проти Nayara 18 липня, заявивши, що її прибутки підтримують війну москви проти України. російський нафтовий гігант «роснєфть» володіє 49,13% Nayara, що становить майже 8% потужностей нафтоперероблення Індії й 7% її мережі роздрібної торгівлі паливом.

Здатність заводу підтримувати діяльність після санкцій залежить від продажу пального всередині країни й за кордоном, а також від імпорту сирої нафти. Обидва ці напрями потребують підтримки танкерів, глобальної мережі морських страховиків і західних фінансових інструментів, що стало критичною проблемою для компанії останніми днями.

Печать

Коментарии

Войдите чтобы иметь возможность оставлять коментарии

Войти