Українські трейдери зможуть забезпечити постачання дизельного пального зимових і арктичних марок. Про це у своєму дописі на Facebook повідомляє директор Консалтингової групи «А-95» Сергій Куюн.
«Північна частина Європи має ті ж кліматичні умови, що й Україна, тому продукт зимової якості буде. У нашому разі йдеться про таких постачальників як Польща, Литва, Німеччина», — зазначив експерт.
Окрім цього, з його слів, Україна імпортує майже половину обсягів дизельного пального з південних країн ЄС, але і цей ресурс можна зробити «зимовим» завдяки додаванню присадок чи авіагасу.
«Ну, не роблять у Греції зимову марку! Трейдери вже почали експерименти із додаванням морозостійких присадок, кажуть, ще є над чим попрацювати. Крім того, у перемовинах із виробниками наші пропонують скористатись старим дідівським методом – залучати до складу ДП авіагас. Це для НПЗ може бути цікаво, бо авіапальне наразі дешевше дизельного», — зауважив Куюн.
Він наголосив, що зараз ідуть перемовини й щодо арктичної марки ДП (температура застигання -32 градуси, звичайна марка – до 20 градусів морозу).
«З позитиву – пропозиції є. Та от ціни на «арктику» гилять безбожні, на $150-200/т вище, ніж на зимову марку», — каже експерт.
Разом із цим він зазначив, що пальне в Україні буде, але ціна на нього буде ринковою, спрогнозувати її наразі неможливо, особливо враховуючи виклики часу.
«Головні з них – ембарго на імпорт російської нафти в Європу з 5 грудня, нафтопродуктів – з 5 лютого. Європейці нервують, бояться, але руки роблять. На півдні Європи проблем узагалі не бачать, бо там ближче до азійських і арабських постачань, на півночі трохи тривожніше, але, знову-таки, питання лише у ціни неросійського імпорту», — підсумовує очільник «А-95».
Нагадаємо, раніше власник компанії «Прайм» і однойменної мережі АЗС Дмитро Льоушкін виказав побоювання щодо можливих проблем із постачаннями морозостійких марок дизельного пального на український ринок.
Коментарии
Войдите чтобы иметь возможность оставлять коментарии
Войти