Власник компанії «Прайм» і однойменної мережі АЗС Дмитро Льоушкін очікує проблеми з постачаннями морозостійких марок дизельного пального на український ринок. Про це йдеться у його дописі в соцмережі Faсebook.
«Того (пального —ред), що не замерзає (Мозир, Кременчук, Шебель), зараз немає і цієї зими точно не буде. Решту при -15 можна буде відвантажувати лопатами, тому що все запарафіниться», — вважає він, зазначивши, що все пальне, що їде з Європи, не готове до українського клімату.
«При перших морозах зупиняться всі. Біда буде з дизелем, реального морозостійкого його на ринку просто немає», — каже він.
Разом із цим він зазначає, що зимовий ресурс дорожчий від звичайного на 30-50 коп./л, що, відповідно, призведе до здорожчання ресурсу в Україні.
«На горизонті зростання цін на пальне. Це вже неминуче. Справа навіть не в акцизі, який запровадили, хоч і в ньому теж», — пише він.
З його слів, на здорожчання нафтопродуктів вплине також збільшення показника густини пального при зниженні температури навколишнього середовища. «Адже паливно-мастильні матеріали купуються в тоннах, а продаються — в літрах. І ось цих самих літрів у тонні поменшає», — каже експерт.
Окрім цього, зі слів власника «Прайм», на ціну в Україні вплине й ріст світових цін на нафту на тлі скорочення її видобутку.
«Газойль тестує літні піки. Почалося все це із настанням жовтня. І щойно до АЗС доїде жовтневий ресурс, то як мінімум на 2 грн/л він буде дорожчим», — вважає Льоушкін.
На його думку, це станеться за тиждень-два. «Точніше, почне траплятися це вже, а повноцінна картина вималюється за кілька тижнів», — зазначив він.
Як повідомляв enkorr, у період із 3 на 4 жовтня дизельне пальне (ДП) у Середземномор'ї й портах Північної Європи здорожчало у середньому на 7%, або $71/т, до $1 089/т. При цьому ріст ціни на бензини склав 4%, до $952/т. Також ціни на нафту почали зростати 5 жовтня після оголошення рішення ОПЕК про скорочення видобутку нафти.
Коментарии
Войдите чтобы иметь возможность оставлять коментарии
Войти